• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 21/11 ”Full rulle mot helgen!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Visst är det så!!! Helgen kommer lite kvickare den här veckan!! Inte för att det blir mörkare och mörkare. Nä, jag checkar ut från kolgruvan vid lunch idag. Då blir det till att hämta två vilda barnbarn på dagis!! Eller förlåt… ”Föris” ska man säga numera har jag förstått. Blir alltså inget gym på morgonen idag. Helt onödigt då en eftermiddag med två av mina små kompisar brukar betyda ett hundratal halvburpees. Det får räcka som träning.
Blir dubbelklocka idag..

IMG_7106.jpeg

Kör Longines nu på förmiddagen och Casio efter lunch. Den är ju en smula lekvänligare🤣

Blir nog ngt annat imorrn. Då åker frugan och jag in till storstan och förlustar oss till söndag.
Hoppas snön håller sig lugn till vi är hemma igen. Hur är det där ute? Har det skottats något än?

Ta hand om er oavsett snö eller barmark. Ha en underbar helg det ska vi ha!!
@Lesa av förklarliga skäl så blir det ingen skål vid 15 trots ledighet. Kanske i ett glas saft!!
Tar igen det på lördag. Lovar!!

TGIF!

YES!
Så kom äntligen vintern, förstår inte folk som ogillar den! För hur kan man inte gilla att skotta, skrapa bort is och sopa bort snö från bilen. Halka om kring och nästan bryta ben och armar. Extra bra är det ju när vi har det omväxlande vädret, ena dagen - 20 medans dagen därpå 6 plusgrader!

Inte att förglömma, ” DET BLIR JU SÅ LJUST ” när snön kommer!

IMG_7155.jpeg

Jaja…var ju skönt att jag gjorde slag i saken och bytte till vinterdäcken förra helgen.

Hehe…som någon redan har genomskådat så är jag ironisk så ända in i helvetet. För mig så innebär vintern 4-5 månaders lidande…

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_7146.jpeg

Senast ändrad:
IMG_6134.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Fredag å det verkar som vinter har anlänt lite här och var i vårt avlånga land. Bara att gilla läget samt börja skotta snön! Ha ´re bäst och trevlig helg och sen gammalt. Glöm inte bort era och kära//🧐

Senast ändrad:
Ja nu hoppas vi sista biten till helg går fort! Efter en vecka med influensa (Covid? Fan och hans moster?), som jag gärna lägger till handlingarna asap, så ska det bli väldigt skönt med helg och en ljusning i mörkret. Ta hand om er där ute och trevlig fredag på er!

IMG_6344.jpeg

Tillbaka
Topp