Visst är det så!!! Helgen kommer lite kvickare den här veckan!! Inte för att det blir mörkare och mörkare. Nä, jag checkar ut från kolgruvan vid lunch idag. Då blir det till att hämta två vilda barnbarn på dagis!! Eller förlåt… ”Föris” ska man säga numera har jag förstått. Blir alltså inget gym på morgonen idag. Helt onödigt då en eftermiddag med två av mina små kompisar brukar betyda ett hundratal halvburpees. Det får räcka som träning.
Blir dubbelklocka idag..
Kör Longines nu på förmiddagen och Casio efter lunch. Den är ju en smula lekvänligare
Blir nog ngt annat imorrn. Då åker frugan och jag in till storstan och förlustar oss till söndag.
Hoppas snön håller sig lugn till vi är hemma igen. Hur är det där ute? Har det skottats något än?
Ta hand om er oavsett snö eller barmark. Ha en underbar helg det ska vi ha!!
@Lesa av förklarliga skäl så blir det ingen skål vid 15 trots ledighet. Kanske i ett glas saft!!
Tar igen det på lördag. Lovar!!
Blir dubbelklocka idag..
Kör Longines nu på förmiddagen och Casio efter lunch. Den är ju en smula lekvänligare
Blir nog ngt annat imorrn. Då åker frugan och jag in till storstan och förlustar oss till söndag.
Hoppas snön håller sig lugn till vi är hemma igen. Hur är det där ute? Har det skottats något än?
Ta hand om er oavsett snö eller barmark. Ha en underbar helg det ska vi ha!!
@Lesa av förklarliga skäl så blir det ingen skål vid 15 trots ledighet. Kanske i ett glas saft!!
Tar igen det på lördag. Lovar!!