• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 21/4 ”Jag känner mig ju faktiskt tvungen!..”

BB118484-9E79-42E0-BE61-234E573D9BE9.jpeg

Panerai är kanske inte förstahandsval för bubbel men med tanke på att maken kört igång Eros R och Andrea B här på haciendan så känns det helt logiskt. Tycker han dröjer lite väl länge med att tända grillen och av doften att döma ligger grannen en bra bit före men maken hävdar att han kommer att hämta igen försprånget. Jag är skeptisk. Skål KS!

BB118484-9E79-42E0-BE61-234E573D9BE9.jpeg

Panerai är kanske inte förstahandsval för bubbel men med tanke på att maken kört igång Eros R och Andrea B här på haciendan så känns det helt logiskt. Tycker han dröjer lite väl länge med att tända grillen och av doften att döma ligger grannen en bra bit före men maken hävdar att han kommer att hämta igen försprånget. Jag är skeptisk. Skål KS!
Skål!! Är det så varmt att ni sitter på skuggsidan?!? 😱

Kör du på maj @RicVin så kan vi andra garva när den är till salu i juni.
Jag har fortfarande kvar min första klocka för dagen på armen men det är beställt tacos till middag så då är det bra med lätt avsköljbar länk.

Blir byte till dressur efter maten (eller lagom till att somna framför masked singer för oss med yngre barn hemma)
C22642EE-E5A3-4E10-ACEF-46F97854C11D.jpeg

Tillbaka
Topp