Det verkar vara den största frågan just nu!.. Inte klocka såklart. Det är väl ingen tvekan om vad vi i denna gemenskap tycker om det?
Nä, jag pratar om munskydd...!
Var står vi i frågan? Varenda nyhetssändning är full av den ena uppretade intervjuaren efter den andra. Alla mer eller mindre kräver att intervjuoffret ska kunna redogöra exakt hur bärande av munskydd skulle påverka utvecklingen av smittan...
Jag tycker nog att känner man att man kan använda skydden rätt och känner sig tryggare så bara kör!!
Jag bär ju den här hela dagarna ...
Skyddar även om man skulle råka hamna i ngn demonstration som blir beskjuten med tårgas....
Börjar dock bli lite narig i ansiktet av ett par månader i mask...
När det gäller andra typer av munskydd så vete fåglarna... De klarar ju inte tårgas i alla fall.
Men denna bild tycker jag var lite kul...;-)
Ha en härlig helg mina vänner!!
Mask på!!!
Nä, jag pratar om munskydd...!
Var står vi i frågan? Varenda nyhetssändning är full av den ena uppretade intervjuaren efter den andra. Alla mer eller mindre kräver att intervjuoffret ska kunna redogöra exakt hur bärande av munskydd skulle påverka utvecklingen av smittan...
Jag tycker nog att känner man att man kan använda skydden rätt och känner sig tryggare så bara kör!!
Jag bär ju den här hela dagarna ...
Skyddar även om man skulle råka hamna i ngn demonstration som blir beskjuten med tårgas....
Börjar dock bli lite narig i ansiktet av ett par månader i mask...
När det gäller andra typer av munskydd så vete fåglarna... De klarar ju inte tårgas i alla fall.
Men denna bild tycker jag var lite kul...;-)
Ha en härlig helg mina vänner!!
Mask på!!!