• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 22/12 ”Dan före Dan före…”

Det går för fort! Hade nästan missat att det är fredag! Tur vi har KS och @RicVin ! Ha fin fredag och julhelg KS-vänner 🎄🎅🏻
9DB138D7-A92D-42E3-8350-C308987D2901.jpeg

Tomten kom tidigt.. Men för sent för att detta skulle kunnat vara med i trådstarten…
Har inte hittat ngn MALM som fallit mig i smaken förrän nu…
Ni som känner mig förstår säkert varför jag var tvungen att klippa en..🤪
Här kommer en liten paketöppning precis innan jul!! Tack @Denke för leverans!!
IMG_0023.jpeg
IMG_0024.jpeg

Fattar ni nu…
IMG_0025.jpeg

IMG_0026.jpeg

Länken kortad avplastad och klar..
IMG_0028.jpeg

Vad tycks?
Verkligen utsökt snygg! Väcker villhöver-känslor. Riktig elegant med den gröna respektive röda linjen på var sin sida av 12.👍

IMG_4790.jpeg

Ja du herr @RicVin. Årets kortaste dag är det ju idag, men ”snaart ”vänder det å dagarna blir längre. En sak är dock säkert.Oavsett dagars längd har klockan alltid passerat 15:00 på Fredagar och bubblor i glaset. Ha ´re bra och en riktigt trevlig julhelg å glöm inte att värma på glöggen i tid innan tomten kommer.//🧐 (PS: Han kom ju tidigt i år i ert hus. Mutad månntro?)

Senast ändrad:
Tomten kom tidigt.. Men för sent för att detta skulle kunnat vara med i trådstarten…
Har inte hittat ngn MALM som fallit mig i smaken förrän nu…
Ni som känner mig förstår säkert varför jag var tvungen att klippa en..🤪
Här kommer en liten paketöppning precis innan jul!! Tack @Denke för leverans!!
IMG_0023.jpeg
IMG_0024.jpeg

Fattar ni nu…
IMG_0025.jpeg

IMG_0026.jpeg

Länken kortad avplastad och klar..
IMG_0028.jpeg

Vad tycks?
Du klär ju alltid i orange @RicVin , bra julklapp!

Tillbaka
Topp