• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 22/4 “Jaha, då var det dags igen :-(…”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Missförstå mig rätt… Det är inte att det är fredag eller att jag startar tråden själv idag jag ”:-(” åt..
Inte alls!! Det är ju ett ljus i mörkret.
Nä i veckan var det ytterligare en gammal bekant som gick ur tiden.
Ingen ungdom men på tok för tidigt i alla fall…
Kan vi inte bara bestämma att ingen ska behöva gå bort i jävliga sjukdomar, krig eller annan skit!! Vi kan väl bara få dö lite naturligt!! När det är dags liksom..
Enligt Agnes Wold så har vi den tid vi har… Vi kan inget göra för att förlänga vårt liv. Bara undvika att utsätta oss för saker som kan förkorta livet… Detta i alla fall enligt en polare som tydligen närapå fanatiskt lyssnar på allt som går med Agnes. Nästan så polarens fru faktiskt börjar bli en smula orolig…:)
Får bli lite sorgsvart Dweller och kärleksröd slända till att börja med idag.
23D56CB9-2A53-47F3-A002-D8EC00D63A09.jpeg

Ta hand om er själva samt nära och kära mina vänner! Njut av livet! Varje dag!!!

IMG_8394.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. 1955 detta datum så gick den första svenska charterresan av stapeln med flyg som startade från Bromma flygplats klockan 10:00 till Mallorca. Det tog bara 4 mellanlandningar och var framme den 23 april. Det var tider det ! Ha nu en riktigt bra helg. Ta hand om Era nära och kära och glöm inte bort att njuta av att våren är här . Ha `re// :pompus:

Jaha…då är man 1 år närmare pensionen, bara 9 år kvar. Om man nu lever så länge till vill säga…

Brukar inte fira med tårta, men idag blir det så i alla fall. Passerar ju ett konditori både till och ifrån kontoret då jag kommer och ska hem om dagarna. Känns som det var 100 år sedan jag käkade Karl Gustavtårta.

Fick alltid det när jag när jag var liten/yngre
😋
karl-gustav-tarta-600x450.jpg

CB49BFCA-235A-437D-8DCB-DC1F118020CE.jpeg

844526EE-1C59-43EC-94D9-93CC91AD9DD3.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp