• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 23/10 “Näe... Det var inte riktigt lika kul det här...”

Kanadicken

Panerai
20201023_161924.jpg


Tgif!
 

1965ek

Patek
2-Faktor
För ett år sedan, om en vecka, åkte jag och hustrun på en tre månader lång backpacking i asien. Ungefär nu gjordes då de sista inköpen av flip-flops och annat bra att ha. Detta år är det största äventyret att välje mellan oxfilé-pasta och peruansk kycklinggryta. Förbannade corona!
03C59062-ECD5-4D9D-A06D-C57A5A29197E.jpeg
 

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
För ett år sedan, om en vecka, åkte jag och hustrun på en tre månader lång backpacking i asien. Ungefär nu gjordes då de sista inköpen av flip-flops och annat bra att ha. Detta år är det största äventyret att välje mellan oxfilé-pasta och peruansk kycklinggryta. Förbannade corona!
03C59062-ECD5-4D9D-A06D-C57A5A29197E.jpeg
Det senaste året har inte riktigt varit som någons planering alls.
Ni hann hann väl ändå med en hel del kul äventyr, efter vad jag förstått? ...Även om större delen av resplanerna for åt pipsvängen.
...Nu blev det iaf ett klockbyte här.
PSX_20201023_214447.jpg
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Det senaste året har inte riktigt varit som någons planering alls.
Ni hann hann väl ändå med en hel del kul äventyr, efter vad jag förstått? ...Även om större delen av resplanerna for åt pipsvängen.
...Nu blev det iaf ett klockbyte här.
PSX_20201023_214447.jpg
Japp vi kom precis hem innan världen fattat allvaret. Bara någon vecka senare stängde de flesta destinationer vi varit på. Får hur som helst vara glad att hälsan är opåverkad inom familjen. Ha det gött!
 
Topp