• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 23/12 “Nu så.. Idag smäller det nog!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ni kanske tycker att det faktiskt är imorrn det ska smälla.
Idag är det ju faktiskt bara…
Dan före…
8421E9D1-904F-46F5-BAF0-287D1B854D42.jpeg

Kunde inte låta bli…;-) De är lika roliga varje år de här bilderna med herr Ekborg..:)
Men det där med smälla är ju för att yours truly kommer smälla i taket av julilska på grund av paketinslagningen som kommer enligt traditionen att gå av stapeln senare idag…
Ni som läste förra veckans tråd kanske minns min beskrivning av min återkommande fight med papper, tejp och snören så här års?
Har faktiskt tagit ledigt idag så att jag ska kunna yoga och meditera mig lugn och sansad innan helvetet brakar löst…
50A607D5-B13A-4789-9E30-AF3C52957F85.jpeg

Blir lite Panerairaj idag.. Kanske får den sitta kvar på armen även på julafton..
Ha nu en synnerligen God Jul mina vänner!!

Ta hand om era nära och kära i julhelgen 🎅🏻❤️🎅🏻

82C666DD-BDCF-479C-8FFA-0B6005608AF7.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga Klocksnackare.Idag är det 23 december och i Japan är det Nationell helgdag. Här hemma är det säkert många som lackar julklappar inför morgondagen, tittar på ”uppesittarkväll ”och hoppas på storvinst.
Ja, nu tar vi helg och givet är att alla verkligen tar hand om sina nära å kära ordentligt några dagar. Go jul och Ha, re bra//🧐

52CBDB43-281E-4571-B850-4846DA8BE6E0.jpeg

Idag gäller matlagning och städning. Dessa två kontaktidrotter tarvar något vatten-, svett- och kladdtåligt varför läderband inte flyger. Sen har jag inte burit denna på ett par veckor och fick feeling 🤷‍♂️ Klapparna är packade sen ett par dar @RicVin 😅 Och köttbullarna är klara. Nu är det bara shopping och resten av käket som återstår 🎅🏻 God Jul

Tillbaka
Topp