• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 23/12 “Nu så.. Idag smäller det nog!..”

God Jul och trevlig helg!
53FEF99D-7E01-47C0-9E86-FE195FEFD6A0.jpeg

Skönt att höra att du är tillbaka i ditt gamla jag igen broder @RicVin och God Jul på´re! 🎅 🎄🤶

Själv försöker jag jobba av lite de sista timmarna innan jul då jag faktiskt tackade ja till en ny anställning igår! ;)

Trots julens annalkande så är det en kylig FunkyWatchFredag idag och den ska så klart firas även den och denna fredag med gårdagens tufa nykomling sitter störtskönt på handleden!

En riktigt God Jul tillönskas er alla, även @KS Tomten inräknad trots att man fick skaffa alla julklappar själv i år! 😝
IMG_9294.jpg
IMG_9287.jpg

Senast ändrad:
God jul alla trevliga tokor och tokar här på KS, jag hoppas ni får en fridfull jul.
0DF41773-B1F6-4D2B-BF88-B2CE682DB1F1.jpeg

Glöm inte bort att barn uppskattar någorlunda nyktra vuxna i sin närhet och att ensamheten blir värre kring högtiderna - så vill man bjuda på något fint kan man spara sista julgroggen till efter nattningen eller sträcka ut en hand till den man misstänker sitter själv i jul. Och köp dig en ny klocka, det är du värd!

Tillbaka
Topp