• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 23/4 “Det går för sakta.Själv är bäste dräng,som man säger...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Börjar bli lite trött på att vänta.. ”Varför tar det sån tiid? Är det inte klart snart? Va håller ni på med? Sätt fart!!! Nån som minns i vilken TV serie de sjöng så?.. Eller ja, det var en parentes kanske..
Nog för att min ”fas” närmar sig men det går ändå för sakta..
som tur är har man ju en kran som aldrig sviker!
Nä, faktiskt inte @hook denna gång..
29903A24-8763-4B9A-8A6E-845B552EC365.jpeg

Självklart blev det Pfizer! Inte så mycket för att jag är osäker på Astras variant. Men den här matchar ju klockan bättre!! Eller vad säger ni?..
;-)

Ha en härlig helg mina vänner!!
Nu ska jag bara läsa in mig på var jag ska hugga in nålen....

Å GRATTIS i efterskott master @Affe !!!!

Men fy fan vilken födelsedagsfest man hade igår, värsta bakfyllan på länge! Hehe…skojar bara, det starkaste jag drack igår var 3% standard Mjölk. Nu ska jag ta mig en långpromenad, sen blir det att ta helg. Har två inbokade anställningsintervjuer i början av nästa vecka, så det gäller att komma i form till dess! Bästa presenten?! Det var utan tvekan att nästan all snö som kom ner försvann under gårdagen, Katjiiing!

3.JPG

fredgstråden1.JPG

Senast ändrad:
Men fy fan vilken födelsedagsfest man hade igår, värsta bakfyllan på länge! Hehe…skojar bara, det starkaste jag drack igår var 3% standard Mjölk. Nu ska jag ta mig en långpromenad, sen blir det att ta helg. Har två inbokade anställningsintervjuer i början av nästa vecka, så det gäller att komma i form till dess! Bästa presenten?! Det var utan tvekan att nästan all snö som kommer ner försvann under gårdagen, Katjiiing!

3.JPG

fredgstråden1.JPG
Stort grattis i efterskott @Affe! ❤

EF42D979-3C4C-4B9A-BA01-84DB99EFA974.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga glada klocksnackare ! Idag fredag 23 april, kan var löningfredag för många.Ja nog talat om det. Namsdag har Ni idag som heter George och Göran och på tal om namn. Idag blev det en No name klocka på min handled.Ha,re bra nu alla KS:are och glöm för ”böfelen” inte bort att hand om nära och kära och vila upp Er i kommande helg.//🦊

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp