• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/1 ”Grå grå grå grå!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man kan ju banne mig tro att man blivit färgblind… Saaaaatan vad tråkigt väder det varit denna vecka. Det kan inte bli annat än en monokrom bild idag…
IMG_4328.jpeg

Men den gör sig bra i svartvitt också IWCn…😍
Skäms nästan att berätta men jag måste. Minns inte vilket år jag köpte den här av @hook.. Men det var nog ett bra tag sen.
Minns dock tydligt den ömsinta behandling den fick under leveransen!! 🤪 Världsklass!
Men det var inte det jag skulle berätta. Nä, utan igår var första gången jag lät kronografen jobba runt. Har liksom inte blivit av!!
Hur gör ni med era kronografer? Används de vid potatis eller pasta koket? Tajmar ni ungarnas duschar eller tandborstningar ?
Eller är ni som jag, ni har de bara för att de är så coola?

Försök lysa upp grådasket för era medmänniskor idag. Bjud på ett leende eller två.
Ta hand om er och ha en härlig helg när den väl kommer!!

TGIF!

Nja...normalt så hade man ju varit glad att det är Fredag igen, men som en gammal surgubbe man är, så ser jag inte fram emot helgen. Varför då, då, kanske det är någon som undrar.

Jo...det ska jag tala om, får besök av en polare och hans två ungar. Sist dom var här så höll grabbarna på att riva hela jävla huset, katten gömde sig och var borta i en vecka kändes det som! Men det är en gammal polare från Västerås tiden, och vi älskar varandra, vill han komma upp och åka skidor med sin huliganer, så säger man inte NEJ såklart! Haha...det kan t.o.m. bli lite skojigt kanske 🤔

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_5360.jpeg

Senast ändrad:
Man kan ju banne mig tro att man blivit färgblind… Saaaaatan vad tråkigt väder det varit denna vecka. Det kan inte bli annat än en monokrom bild idag…
IMG_4328.jpeg

Men den gör sig bra i svartvitt också IWCn…😍
Skäms nästan att berätta men jag måste. Minns inte vilket år jag köpte den här av @hook.. Men det var nog ett bra tag sen.
Minns dock tydligt den ömsinta behandling den fick under leveransen!! 🤪 Världsklass!
Men det var inte det jag skulle berätta. Nä, utan igår var första gången jag lät kronografen jobba runt. Har liksom inte blivit av!!
Hur gör ni med era kronografer? Används de vid potatis eller pasta koket? Tajmar ni ungarnas duschar eller tandborstningar ?
Eller är ni som jag, ni har de bara för att de är så coola?

Försök lysa upp grådasket för era medmänniskor idag. Bjud på ett leende eller två.
Ta hand om er och ha en härlig helg när den väl kommer!!

Ska vi lägga upp bilderna från leverans?

Tillbaka
Topp