I dubbel bemärkelse!(?)På tal om att bränna pengar...
![]()
lammkött en lönehelg brukar kosta.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I dubbel bemärkelse!(?)På tal om att bränna pengar...
![]()
lammkött en lönehelg brukar kosta.![]()
Vet aldrig hur det slutar en lönehelg.I dubbel bemärkelse!(?)
Det blir en utmaning att köra vasan på dom...Trevligt! Noterar att skidorna är av modell äldre?
Sonen har äntligen somnat och jag har kunnat glida ner i soffan. Bekantar mig med min senaste (men äldsta) klocka - min morfars förtjänstklocka för 30 år i rikets tjänst - som precis kommit tillbaka från service.
Trevlig helg!
![]()
![]()
Possitivt/Negativt?Då var det klart att man ska göra lumpen
![]()
Positivt!Possitivt/Negativt?![]()
Härligt att höra!Positivt!![]()
Den har gått igenom mycket den där rackaren!Ingen riktig fredagstråd utan the INOX!
![]()
Vi får se till pch träffas någon gång så du får se alla battle scars!Den har gått igenom mycket den där rackaren!![]()
Hade varit skoj, någon GTG kanske?Vi får se till pch träffas någon gång så du får se alla battle scars!
Fixat eferrätt till lammköttet....
![]()
ni får tolka det hur ni vill.![]()
![]()
Gummramla låter mer som tacka än lamm...Noterat
Gummramla? (för de som är gamla nog)
Haha, trodde det var min bild först och blev helt förvirrad!![]()
Klockbyte
Gammal sketch med Lars Ekborg. Gummramla = Lammragu.Gummramla låter mer som tacka än lamm...![]()
Jo jag vet är gammal nog...Gammal sketch med Lars Ekborg. Gummramla = Lammragu.
Byte klocka snabbare än Superman, när jag såg din bild.Haha, trodde det var min bild först och blev helt förvirrad!
![]()