• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/12 “Christmas edition..!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ho ho ho!!! Jajaja! Jag veeeet att jag är en smula tidig.
Men ni vet ju att jag ibland tar mig lite friheter.
Tycker att jag är värd det helt enkelt. Dessutom är jag ganska säker på att de flesta av er har nog fullt upp en julaftonsmorgon ändå, utan att behöva passa en tråd på något forum.
Nä! Idag så skippar vi den stressen! Jag kör igång så snart klockan slår Julafton och så postar ni lite när ni kan och hinner tycker jag!!
Idag blir det Sjöö Sandström för hela slanten.
60D596D0-DAED-44C1-9737-96164B530496.jpeg

Passar på att önska er alla en synnerligen God Jul!!!

Jag bjuder på lite poesi som plåster på eventuella sår som min tidiga trådstart orsakat!!
Inte helt eget verk så ni kanske känner igen ”melodin”..

RicVin’s JULDIKT!!

Julaftonsnattens timma är sen,
Cognacskupan gnistra och glimma.
Frugans ljuva stämma är len
Kom in till mig så ska vi ”rimma...”
Spriten smakar gott som fan
Det är ordning på klappar och gran,
dags att lyfta på baken.
Endast RicVin är vaken….

Ta hand om er och era nära och kära!!

Blir att fira Julen själv i år, Los Tantos har längre ledighet så hon passar på att åka ner till sina föräldrar! Hm...och så är det första JULEN utan våran kära katt Musse, det gör fan mest ont i kroppen det! Ha en riktigt härlig FREDAG = JULAFTON och en jätte trevlig helg aLLa klocksnackare!

1640301288991.png
1640301262562.png

Senast ändrad:
God jul! Denna högtid som är helt sagolik för vissa och ger ångest för andra. Till alla ensamma svanar, till alla som tar en nubbe i vänners lag kommer här några nubbevisor och en sångsvan, om någon ser den. Hoppas 🙏 att barnen får en julafton de vill minnas. 🤶🎄♥️

1730CAB0-6626-4BDC-B950-001843A40D11.jpeg

75E966E9-878F-4BFE-99EE-EC9E14F84009.jpeg
58F5C7FB-3D0D-452E-8854-142D0314DF74.jpeg

CA3BEF4F-9FD1-49AE-922A-17B32C8A6D82.jpeg
C7C81382-C74F-44A6-A3C7-88A6ADC45C6E.jpeg

Senast ändrad:
Blir att fira Julen själv i år, Los Tantos har längre ledighet så hon passar på att åka ner till sina föräldrar! Hm...och så är det första JULEN utan våran kära katt Musse, det gör fan mest ont i kroppen det! Ha en riktigt härlig FREDAG = JULAFTON och en jätte trevlig helg aLLa klocksnackare!

1640301288991.png
1640301262562.png
God jul min vän!
Välkommen åter!
Krama kissen från mig!
Becci sitter på axeln och hälsar!
image.jpg

God jul!
Då TS var lite snabb på starta tråden så börjar jag med gårdagskvällens klockbild.
vaknade av att det lät i huset. Trodde det var yngsta grabben som skulle ned och titta på julklapparna, men det var han som fyllt 16 år som tassande ned :p
2B0AB686-CC45-461C-ACBD-7A20F186ED03.jpeg

Senast ändrad:
IMG_4117.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Då var det dax att fira min 63:e julafton tillsammans med mina kära samt en" årsklocka". GOD JUL allihopa och för ”böfvelen”. Glöm inte bort att vila ,ta hand om nära och kära denna stundande stjärnglimrande helg! Ha,re // :pompus:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp