Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bubbel där sa du något klokt! idag kör hela familjen PRX förutom lilltjejen som får vänta i 17,5 år till med att öppna sinEller hur??? Idag rasslar det till på lånekontot! Kan det bli bättre? Inte bara fredag utan LÖNEFREDAG!
Strålande tider, härliga tider!!
Vad fan ska man köpa för alla slantar??
Eller vänta nu.. Det är ju enligt uppgift kört redan innan kontot fyllts på… Pengarna räcker ju inte till någonting nuförtiden!!! FAAN också… Jag ville ju dra på stort idag! Frugan kommer bli skitsur för att det inte finns ngt bubbel på kylning. Åååh vilket liv!!
Bäst att bära ngt tåligt idag..
![]()
Så jäkla nöjd att jag lyckades hitta den här för några år sedan!
En del gillar ju inte Landsort 1:st edition då den är ganska ”hög”.. Vet inte jag, den är helt perfekt. Lite som ett ”work of art”….
![]()
Ha en riktigt trevlig helg mina vänner. Ta hand om er därute!!
Förresten.. Skämtade bara! Vem behöver gå och handla bubbel?.. Det finns ju i källaren…![]()
Tycker du kan köra med den där på OWGM ocksåGlad fredag! I dag råkade jag cykla hemifrån utan klocka – igen! Funderar på att dra ner till Ur&Pen och köpa något billigt att ha liggande i en låda på jobbet... Detta får duga så länge – känner mig naken annars.
![]()