• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/4 ”Är ni redo...Jag e redo...”

Trevlig helg, klocksnackare.
21B4018B-FEED-491D-BABA-4ED7776CEFED.jpeg

Dags för klockbyte. Arbetsdagen är över. Arbetsveckan är över. Om framtiden vet jag ingenting om, förutom att jag ska byggstäda. Trevlig helg alla klocklovers! Håll avståndet så ordnar det sig. Jag antar att många med mig är riktigt uttråkade men det är bara att härda ut.
01059346-5070-40AC-8448-B4A7F9126CBF.jpeg

Det är original som kom med klockan om det hjälper till. Men nej det är inte exakt samma eftersom den här är 43mm och 3239 är 40mm(?), men iofs så behöver inte bandhornen följa med i storlek bara för att klockan har större dia. Fan jag vet inte helt enkelt men tror inte det. Inte exakt samma iaf.
Blev bara nyfiken då jag hört att det inte fanns gummi till den å då blev det en deal breaker för mig. Hade 323902 innan och älskade gummit men är sugen på just dual time. Det finns hopp!
Det är säkert inte samma gummi pga 40mm vs 43mm som du säger men det ser likadant ut

Tillbaka
Topp