cycleMagnus
Silver
Förberedelser inför årliga turen runt sjön. Tur det går blanda ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe yesOjoj nån som fyller eller bara fantastiskt fredagsfrukost ?
Voao!Hehe yes
Vaknade upp och fick tårta och Polaris
Stort GrattisHehe yes
Vaknade upp och fick tårta och Polaris
De ante mig!! Både att det var bubbeldags och att det ölats i Nyhamn Här är som vanligt dagen inte slut än. Något ljushuvud har bokat möte till 16:45…
Yes herr @RicVin. Det har ju hänt att även jag har smakat en å annan ”grön” i Nyhavn. Klockan passerat 15:00 ,varför inte smaka lite bubblor, höja glaset och gratulera @martaSM30. Trevlig helg på dig å vem vet. Du plockar fram CD skivorna och är discjockey i kväll. Ha´re bäst //
skål @Lesa och ni andra!
Yes herr @RicVin. Det har ju hänt att även jag har smakat en å annan ”grön” i Nyhavn. Klockan passerat 15:00 ,varför inte smaka lite bubblor, höja glaset och gratulera @martaSM30. Trevlig helg på dig å vem vet. Du plockar fram CD skivorna och är discjockey i kväll. Ha´re bäst //
Nu så!!