• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/5 ”Nej, det är nog dags för en till!!..”

Förberedelser inför årliga turen runt sjön. Tur det går blanda ut.
DSC_0034.JPG
 
IMG_2409 (1).jpeg

Yes herr @RicVin. Det har ju hänt att även jag har smakat en å annan ”grön” i Nyhavn. Klockan passerat 15:00 ,varför inte smaka lite bubblor, höja glaset och gratulera @martaSM30. Trevlig helg på dig å vem vet. Du plockar fram CD skivorna och är discjockey i kväll. Ha´re bäst //🧐
 
Senast ändrad:
IMG_2409 (1).jpeg

Yes herr @RicVin. Det har ju hänt att även jag har smakat en å annan ”grön” i Nyhavn. Klockan passerat 15:00 ,varför inte smaka lite bubblor, höja glaset och gratulera @martaSM30. Trevlig helg på dig å vem vet. Du plockar fram CD skivorna och är discjockey i kväll. Ha´re bäst //🧐
De ante mig!! Både att det var bubbeldags och att det ölats i Nyhamn 🤪 Här är som vanligt dagen inte slut än. Något ljushuvud har bokat möte till 16:45… 🤨
Blir kaffe en stund till..
B819BDEC-2E88-4BFA-AFC0-56C7CA4F9C64.jpeg
 
äntligen fredag!

avslutade veckan med några viktiga möten!

behövde assert dominance direkt & valde därför mellan två kricksar-klockor imorse. Skydivern vann!

Svårt att förhandla med luftherravälde tänkte jag och cyklade till jobbet!
IMG_3234.jpeg

Nästa gång kanske det får bli SBS för att visa på dynamik i arsenalen!

(som vanligt brydde sig ingen om vad jag hade på handleden)
 
Tillbaka
Topp