• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/6 ”Glad midsommar på er!!!”

Glad midsommar klocksnackers ☀️

DSC_1888.JPG

Glad midsommar! Första semesterveckan avklarad, har varierat mig runt i klocklådan hela veckan, och idag blev det en tribute till våra norska grannar som just idag lyser med sin frånvaro i vår lilla stad (eftersom systemet är stängt). På måndag är dom garanterat åter igen :)
E61F0C78-C1BD-401C-B22E-8FC968E44DDB.jpeg

IMG_0539.jpeg

Ja, någon stans i världen är ju klockan över 15:00 eller hur bäste Herr @RicVin så lite bubbel som vanligt eftersom det är fredag ! Det är midsommar i vårt avlånga land. Ha´re gott, glad midsommar och glöm inte den "lille" till sillen. // :pompus:

Senast ändrad:
IMG_0539.jpeg

Ja, någon stans i världen är ju klockan över 15:00 eller hur bäste Herr @RicVin så lite bubbel som vanligt eftersom det är fredag ! Även om det är midsommar i vårt avlånga land. Ha´re gott, glad midsommar och glöm inte den "lille" till sillen. // :pompus:
Det är iofs bubbligt i glaset men inget ”bubbel”… Skål på sig!! Hemgjord sill är ett måste på midsommar…🙄
2378A94A-D6A9-4B3B-9940-B72AEAAD364A.jpeg

Midsommar säger ni. Jag sitter här nyduschad, klädd i linneskjorta, ohjälpligt fast i en högsommarkvav innerstad. Men nu är jag på väg att gå ut, ut i den gassande solen, ut på dallrande het asfalt, ut till betong och folktomma gator, på jakt efter en gräsplätt och kanske en kartong jordgubbar. Men först ska jag spänna fast den här runt handleden.

IMG_6268z.jpg

Tillbaka
Topp