• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 24/7 av A.Edfalk ”Då var man ett år äldre”

10:10 bild är alltid legitimt!
Jag brukar köra mina 3-4 dagar. Ibland inte. Men det är nog inte så tokigt. Vet att @Margarinkungen byter fredagar. Inte helt fel. Kanske får testa det.
Men nu i semester tider så blir det lite hur som :)
I vanliga fall, ja. Nu har jag snart varit OWG i 2 månader. Så det är kanske dags att lufta Den ljusgråa suben igen....

E7AFB030-DAF6-479D-B393-A6A3D1C42C36.jpeg

Till balsabröllopsdagens middag byttes det över till en gammal bröllopsdagspresent från min kära hustru. Min Certina DS Diver från 2012.
Go’natt klockomaner.

Familjen utökades under kvällen så du får dela födelsedagen med ytterligare en krabat! God natt KS!
20200724_234355.jpg

Vilken fantastisk känsla! Ett stort grattis till hela familjen och de varmare lyckönskningarna till den nya familjemedlemmen. Det här är det bästa med KS, att man får ta del av de absolut största ögonblicken, även om det bara är en liten glimt och ett tillfälligt nedslag.

Jag tycker att det här är en fantastiskt text som beskriver känslan vad man är beredd att göra för sitt barn.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp