• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/11 “Ingen förstår hur dåligt jag mår….”

Mau86

Cartier
2-Faktor
Trevlig helg!
CE67681F-E2D8-44D0-9D2C-D760418E2CDD.jpeg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Låter som mäster @RicVin verkligen skulle behöva en lugn helg 😁
Här får det bli adventsmys i hembygdsparken med tomteförsäljning iaf.
HSB @Roosterwife har knåpat ihop tomtar.. Men hon själv väljer att dra till Tokholm ... :oops:
Passar på att önska alla KSare en härlig första adventshelg, med många tända ljus och annat mys🙂
IMG_20221125_081911.jpg

Survivaltomtar by @Roosterwife , som varenda Robinsondeltagare skulle gett en bra slant för 😁
IMG_20221109_202449.jpg
 

SalvadorDali

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Håller med dig @RicVin . Jag är fortfarande under 40 men känner mig "too old for this shit".

För 15år sen kunde man kalasa till 05:00 för att därefter sova några timmar på ett kallt laminatgolv med kläderna på. Nu mår jag piss i två dagar om det blir rajraj.
Håller mig numera till att dricka alkohol en gång om året nu och det är på öl och whiskey mässan i Göteborg🙂

Ha en riktigt trevlig helg allihop!

20221125_081653.jpg
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Denna fredag började med att jag fastnade i biltvätten kort efter att bilden togs. Klåparen i kassan gav mig fel tvättprogram fast jag tydligt sa till att jag har takbox på bilen 🙄

Kom loss till slut utan skador men boxen och lastbågarna har glidit några decimeter bakåt. Galet att den höll.

Aja, Trevlig fredag alla!
20221125_075754.jpg
20221125_082419.jpg
 

Joakim

Sugen
2-Faktor
Dåligt å dåligt.. Kunde varit betydligt värre.. Det var julfest på jobbet igår…. Ja ni fattar va?
Man skaaaaa inte haka på det yngre gardet. Det slutar aldrig bra!!
Inte för att det går över styr på kvällen. Nä då.. Där kommer ens erfarenhet, kroppshydda och ålder till sin rätt! Klart man pallar en frostnatt. Men dagen efter…
Fy FAAAN för pigga unga kollegor!!!
När man är 25 så är det ju bara att skaka av sig lite så är man tipp topp och redo att göra stordåd dagen efter. En annan tar tre dagar på sig innan man kan formulera en enda intelligent mening… Har knappt orkat göra morgonbestyren men har redan fått fyrtioelva sms om att folk äter frulle eller varit på gym.. Vafaan vi dansade ju igår, vem behöver gå på gym då?!? Helt obegripligt!!! Får vara glad om jag orkar packa ihop kläderna…
4279F350-90E8-493A-A896-29298D89E375.jpeg


Å inte får man vila ikväll heller.. Nej då, bara hem och packa om väskan för nästa äventyr. Risken är överhängande att jag INTE kommer att vara piggare när jag vaknar imorrn det är ju för fan lönefredag ;-)

Lite sordin på stämningen blev det igår när det gick upp för oss att Börje Salming lämnat oss. Såg honom och hela familjen på Arlanda härom veckan. De var på väg till Toronto för hyllningarna där. Snacka om att kämpa in i det sista.
Vila i frid Börje!!

Ha en härlig helg mina vänner!!
Ta hand om er!
Trevlig helg!
BB5163BE-E300-4FBD-9355-4C755D5AB60F.jpeg
 
Topp