• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/12 ”Juldagstråden blir en tjyvstart...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
JaJaJa!! Jag vet.. Lite osportsligt kanske.. Men så jobbar jag ibland! Det är sen gammalt..
Men jag är helt slutkörd. Måste få sova imorrn.
Coronarestriktionerna har gjort att jag jobbat häcken av mig under julen!!! Blev ju många fler besök då de flesta familjer inte firade tillsammans som vanligt...
Å jag som trodde man slapp sånt här när barnen flyttat ut..
"Just when I thought I was out, they pull me back in."
455142F1-BED2-4891-B412-BD6D5932D3B0.jpeg

Klockan lägger jag in bild på senare...Tycker gott ni kan nöja er med tomtebilden så länge..
;-)
Kör vidare på Seiko även på juldagen!!!
7955F275-235D-4F52-8A70-62603CA1B378.jpeg

Fan!! Lite klappar kvar ju.... "Just when I thought I was out, they pull me back in."
Bara på med ”kostymen” igen... Fatman is back!

Senast ändrad:
God fortsättning på julen alla klocksnackare, är ju fredag = JULDAGEN, så det blir att bära sin DD dagen till ära. Inga konstigheter som färjan Håkan skulle ha sagt!

Nu när katten Mussemus fått sin hjärtmedicin så ska jag snart ut och gå en långpromenad för att smälta gårdagens all mat och julmust, för att kunna trycka i mig lite mer av den feta maten idag också, jada, jada, jada....

DSC_0044.JPG
DSC_0057.JPG

Passerar precis den trevligaste delen på min runda.

F90BBBAC-F6BF-4BDE-AEFD-1F86E1C1D835.jpeg

978D7395-8B6A-4BD8-BCCD-7C64838F1F01.jpeg

04346A4C-1214-49E7-B0D2-51BB8AC9DF20.jpeg

Senast ändrad:
JaJaJa!! Jag vet.. Lite osportsligt kanske.. Men så jobbar jag ibland! Det är sen gammalt..
Men jag är helt slutkörd. Måste få sova imorrn.
Coronarestriktionerna har gjort att jag jobbat häcken av mig under julen!!! Blev ju många fler besök då de flesta familjer inte firade tillsammans som vanligt...
Å jag som trodde man slapp sånt här när barnen flyttat ut..
"Just when I thought I was out, they pull me back in."
455142F1-BED2-4891-B412-BD6D5932D3B0.jpeg

Klockan lägger jag in bild på senare... Tycker gott ni kan nöja er med tomtebilden så länge..;-)
Så himla fin ändå :)

Tillbaka
Topp