• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/3 ”FREEEEEDOM!...”

Själv sitter jag fast med denna rackare några dagar till… trevlig helg!
BE6F5194-0ED8-4B71-8DDB-637C5D84EF56.jpeg
Minsann. Du har ju ryggrad. Var stolt...;)//:pompus:

IMG_7282.jpeg

Hello herr @RicVin klockan är ju över 15:00 den 25 mars. Du ballade ur... men rutiner ändras inte för det. Ha´re bäst och ät gott i kväll.// :pompus:
Sååå jäkla skönt att få bära vilken klocka jag vill. Inget bubbel än men jag firar min frihet med en virre och en öl!!!
1A35A3D6-A064-44F8-A380-2B32D779B89B.jpeg

Detta samtidigt som jag redovisar kvitton… Kanske var på detta sätt som Sigvard Marjasin råkade i klistret?….

Sååå jäkla skönt att få bära vilken klocka jag vill. Inget bubbel än men jag firar min frihet med en virre och en öl!!!
1A35A3D6-A064-44F8-A380-2B32D779B89B.jpeg

Detta samtidigt som jag redovisar kvitton… Kanske var på detta sätt som Sigvard Marjasin råkade i klistret?….
Självklart var det så. Gör rätt med klipp och klistra innan det har blivit mer än två "wirrar" intaget.;)//:pompus:

TS: "...Att ha samma klocka så här länge är skittråkigt!! Men jag vet nu att jag kan. Det hade inte varit några problem att fullfölja OWG månaden men jag VILL helt enkelt inte!!"

nope-qeq2h3.jpg

Anyway - ha en fantastisk helg alle sammen. Siste fredag i OWG March. Hold ut. :)

IMG_7308.jpeg

Herr @RicVin hmmm... ;) . Klipper kvitton hoppar av OWGM. Vad månne det bli av denna ädla herre? Nu knäcker jag och frun en flaska bubbel till denna fredagskväll.
Ha,re gott och jag kommer med rak rygg gå över OWG mållinjen med min City nästa fredag.//:pompus:

Tillbaka
Topp