• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/4 ”Det är värt att leva fattigt ett tag Om man får vara kung för en dag!..”

Trevlig fredag på er alla!
IMG_6771.jpeg

IMG_7481.jpeg

Go eftermiddag herr @RicVin Jag får hoppas att sladden på elbilen räcker ända fram till Smålands Jerusalem. Pensionär som man är kommer återbetalning av tidigare inbetald skatt inte den 25:e i månaden utan är flera tillfällen under månaden så att kunna fira spritt ! Hoppsan, klockan passerat 15:00. Skål, ha ´re bäst å trevlig helg och passa på att slå klackar i taket vid/ i någon lokal tillsammans med dina vänner.// 🧐

Senast ändrad:
TGIF!

Det var nice att ha långledigt under påsken! Så det var ganska så skönt att köra undan lite arbetsorder här under veckan!

Fyllde ju år i tisdags, dock ojämnt, men nästa år så blir man 60. Inga större presenter blev det, så jag tänkte att jag köper en till mig själv istället. Blir att åka till den lokala Elonbutiken och köpa en liten leksak man kan kolla TV på.

Och så ska jag och Los Tantos försöka få till och plantera en syrenhäck! Skulle ha gjorts för någon vecka sedan, men hon var först sjuk och sedan borta under Påsken!

IMG_7437.jpeg

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_7439.jpeg
Har man en guld Rolex…, behöver man inget mer 🙀👍 grattis på födelsedagen 💐💐💐🎂🎂🎂

IMG_7481.jpeg

Go eftermiddag herr @RicVin Jag får hoppas att sladden på elbilen räcker ända fram till Smålands Jerusalem. Pensionär som man är kommer återbetalning av tidigare inbetald skatt inte den 25:e i månaden utan är flera tillfällen under månaden så att kunna fira spritt ! Hoppsan, klockan passerat 15:00. Skål, ha ´re bäst å trevlig helg och passa på att slå klackar i taket vid/ i någon lokal tillsammans med dina vänner.// 🧐
Sladden räckte!! Trodde jag skulle behöva stödladda i Ödeshög men eftersom jag genomled hela E4:an från Vagnhärad till Jönköping i 115 kmh så klarade vi oss ner med 9 mil kvar i batteriet. Men det fattar inte vilken själslig plåga det var att fortsätta i 115 när det ÄNTLIGEN blir 120 efter Linköping….. OLIIIIIDLIGT!!! Hann inte med att skåla med dig men jag lovar att det skålats en del…

Tillbaka
Topp