• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/4 ”Det är värt att leva fattigt ett tag Om man får vara kung för en dag!..”

Idag ska jag lägga till en halv länk på denna fantastiska klockan.

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    902.8 KB · Visningar: 1
Idag blir det för mig en tripp tillbaka till sommaren 2023 då jag nästan uteslutande körde denna kombon 1074 & canvas

Den något ojämna patinan har utvecklats över flera år. Inte via coola djupvattensdyk eller liknande utan snarare att det kommit tandkräm på den som jag inte märkt när jag borstat barnens tänder :D

Ha en fin helg!
IMG_6321.jpeg

Längesedan jag kikade in här broder @RicVin men alltid lika skön fredagsstämning! 🙏🏻

Jag förlorade min far för drygt 1,5 vecka sedan så det har vart lite turbulent och ledsamt så då blir KS en oas av koppla av i från vardagens bestyr!

För övrigt så är det inte bara löning utan även FunkyWatchFredag idag så njut av livet och varandra! 🤗

IMG_9956.jpeg

Längesedan jag kikade in här broder @RicVin men alltid lika skön fredagsstämning! 🙏🏻

Jag förlorade min far för drygt 1,5 vecka sedan så det har vart lite turbulent och ledsamt så då blir KS en oas av koppla av i från vardagens bestyr!

För övrigt så är det inte bara löning utan även FunkyWatchFredag idag så njut av livet och varandra! 🤗

IMG_9956.jpeg
Det var tråkigt att höra. Beklagar verkligen! Glad att vi kan sprida lite glädje i en stund som denna. Ta hand om dig!!

Tillbaka
Topp