• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/6 ”Midsummer edition!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
En synnerligen glad midsommar på er allihop!!! Här kommer lite blombonanza dagen till ära..
6904425E-FA6F-48B5-9C98-1E2D38873C15.jpeg
D1268D55-E422-413E-B3FA-84E1B2C00F2B.jpeg
54BD0551-FBC4-4D41-A8F2-21C5DF76B8AB.jpeg

Man skulle av bildskörden ovan kunna tro att jag gått runt tomten för att få ihop 7 sorters blommor att lägga under kudden inatt så att min tillkommande ska uppenbara sig.. Men jag kunde inte bestämma mig för vilken bild jag skulle posta..
5326894D-436E-4908-A41F-FC417A2E7739.jpeg

Tur man köpt ”nypotatis”.. Här är det nog för tidigt att gräva..

Men nu kom jag från ämnet… Det där med blommor under kudden är ju lite passé för mig. Dels är jag ju redan gift och dessutom kom min drömprins till världen redan i måndags!!! Nu är man farfar!!
Har ni sett ngt så sött!?!?
CED7DFD7-1F8A-4FF2-946D-097875D78101.jpeg

Förresten.. Det där med prins har kanske mer att göra med att kyssa grodor än att gömma blommor under kudden?…
Å andra sidan…Små bebisar ser ju nästan lite ut som grodor.. Så det kanske hänger ihop på något sätt.. Eller är det bara jag!…;-)

Nåväl!!
2D557EE2-A076-409A-8195-38DEADDF92AA.jpeg

Måtte vädergudarna stå er alla bi, här är det uppehåll mellan skurarna. Å hörrni, se till att fira med omtanke och måttlighet!!! Tänk på de små omkring er!!
Ta hand om er därute!!

trevlig midsommar.JPG

Jaha…här blir det lugna gatan, har jouren, händer det något så är det bara och kasta sig i bilen och åka till hyresgästen. Nu är det även så, att om det inte är akut, så kan det vänta till måndag, så det är helt OK. Och det är ingen större uppoffring, då jag inte druckit alkohol sedan januari 2015.

DSC_1250.JPG

Sju sortens blommor, på ett ungefär

DSC_1258.JPG
DSC_1261.JPG
DSC_1262.JPG

Senast ändrad:
36BF9E8E-47D2-4575-8AC4-F9DD6856807B.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare Idag är det ju fredag igen och Midsommar ! Men hur fa…gick det till att vi firar midsommar ? Midsommarfirandet var ursprungligen en kyrkohögtid, ägnad Johannes Döparen, vars kalenderdag infaller den 24 juni. Men nog om historia. Res majstången, menar givetsvis midsommarstången. Hoppa små grodorna runt den.Ät ”sell och pötäter”, ta gärna en klar därtill och njut av sommaren. Som sagt var GLAD Midsommar på er all KS:are och tänk på att det kommer en morgondag. Det finns ju en sådan också...

Ha,re gott//🦊

Tillbaka
Topp