• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 25/8 ”Då finns de ingen som tar en, man e…!!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller hur!! Det är ju den 25:e idag. Så smäller det ju! Det är sen gammalt!!
Är på distributörsevent i Norge, var kung i baren igår och det lär jag ju vara ikväll också med tanke på datumet!!!
Å andra sidan är ju eventet i Norge så det är fan ingen lek att vara kung i barerna här…
En sak är nog säker i alla fall, nog första och sista gången jag haft det här med mig i bagaget på en jobbresa..
IMG_9012.jpeg

Vilken resa som helst faktiskt!..
Iofs så har ju Expy II:an varit med förr och kommer säkerligen åka med igen. Men de andra attiraljerna? Knappast!!
Möjligt att skinnvästen får åka med på något klockevent…🤪

Ha en härlig helg mina vänner!! Själv blir jag kvar i Bergen till imorrn!! Men ikväll slipper jag cowboy utstyrseln…
2858D9DF-2830-4414-AEE9-226517F70101.jpeg

Obs! Ingen av personerna på bilden är jag!!!

Ta hand om er!!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men va FAN!

Som det inte skulle räcka med nederbörd, så VARNAR dom för skyfall till helgen! Vi hade ju det för några veckor sedan, med kontentan att massor av vägar, hus, garage etc fick omfattande skador. Och så är det ju tvärfullt i pölen här…

Ha en skön FREDAG och en jättetrevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!

IMG_7825.jpeg


Haha.. ja herre jävlar vad vatten det har kommit ner i år!

IMG_7809.jpeg
IMG_7831.jpeg

IMG_7797.jpeg
 
Senast ändrad:

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0435.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Dagens datum kan bli historiskt för friidrottens historieböcker. Finns stora möjligheter att världsrekorden på 200 meter sprint ryker både på dam och herrsidan under VM Budapest i kväll. Vi får se. Dock vet vi med säkerhet att det strax stundar helg. Trevlig helg allihopa och glöm inte bort de nära å kära. Ha`re bäst//🧐
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Eller hur!! Det är ju den 25:e idag. Så smäller det ju! Det är sen gammalt!!
Är på distributörsevent i Norge, var kung i baren igår och det lär jag ju vara ikväll också med tanke på datumet!!!
Å andra sidan är ju eventet i Norge så det är fan ingen lek att vara kung i barerna här…
En sak är nog säker i alla fall, nog första och sista gången jag haft det här med mig i bagaget på en jobbresa..
IMG_9012.jpeg

Vilken resa som helst faktiskt!..
Iofs så har ju Expy II:an varit med förr och kommer säkerligen åka med igen. Men de andra attiraljerna? Knappast!!
Möjligt att skinnvästen får åka med på något klockevent…🤪

Ha en härlig helg mina vänner!! Själv blir jag kvar i Bergen till imorrn!! Men ikväll slipper jag cowboy utstyrseln…
2858D9DF-2830-4414-AEE9-226517F70101.jpeg

Obs! Ingen av personerna på bilden är jag!!!

Ta hand om er!!
Haha, lika underhållande som vanligt, broder @RicVin ! 🤣

Själv sitter jag på tåget mot Ö-vik denna arla morgonstund….men det är ju ändå lönebidrag idag på självaste ToolWatchFriday! 🤗💸

Ta er en härlig helg, klockvänner!
IMG_2605.jpeg
 
Topp