Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På BB, hoppas att få åka hem med denna grabben idag![]()
![]()
Hehe du e go duDu är alltid kung!
Mkt bra!!Ha en skön fredag alla!
![]()
Vart kan man se den serien?Här kommer det att firas med minst 4 avsnitt av nya säsongen på Das Boot (gräsänkling)..
Paket på väg med MM300 clasp till länken till min SPB143 (äntligen)! Mycket att se fram emot!
Trevlig helg alla!![]()
SVT PlayVart kan man se den serien?
Grattis! Tror de flesta föräldrar liksom jag direkt tänker på ens egna barn och tiden på BB.På BB, hoppas att få åka hem med denna grabben idag![]()
![]()
Ursäkta om jag inte hänger med. Vem är kungen som är på väg att bli avsatt? Hör det ihop med din föräldraledighet?Sista fredagen innan jag går på föräldraledighet i 9 månader. Just nu är verkligen en kung påväg att bli avsatt Hoppas att lönen räcker hela perioden!
![]()