• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/1 ”Happy Friday..!!”

Rico

Cartier
2-Faktor
Trevlig helg!
IMG_3259.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_6603.jpeg

Ja du herr @RicVin. Många nyrika idag och jag tar mig friheten å citerar Magnus Uggla.” Då finns det ingen som tar en, man är kung, kung, kung i baren… …. Den 25:e smäller det”. Här hemmavid, oavsett om det är lönings Fredag eller ej. Det är ju en vanlig Fredag, klockan passerat 15:00 å korken smäller of som brukligt. Trevlig helg å ha ´re bäst och självklart njut av någon ädel dryck ikväll.// 🧐
 
Senast ändrad:

LeManiac

Panerai
2-Faktor
"Happy Friday" , jo ja tackar ... Det är det typen av oreflekterade utslag av positivt tänkande som aldrig överlever den första närkontakten med verkligheten (blötsnön) 😉

Men för den händelse att jag har fel, ha en skön helg!
20240126_165214.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_6603.jpeg

Ja du herr @RicVin. Många nyrika idag och jag tar mig friheten å citerar Magnus Uggla.” Då finns det ingen som tar en, man är kung, kung, kung i baren… …. Den 25:e smäller det”. Här hemmavid, oavsett om det är lönings Fredag eller ej. Det är ju en vanlig Fredag, klockan passerat 15:00 å korken smäller of som brukligt. Trevlig helg å ha ´re bäst och självklart njut av någon ädel dryck ikväll.// 🧐
Stilfullt som vanligt! Å tidigt! Jag hinner ju aldrig med…🤣 Inget årgångsbubbel här men väl en extra stark Negroni… Det behöver jag..🤪 Skål!!
29E7A53B-F4DF-4361-B720-D8CBDBDB94AF.jpeg
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Skönt att höra @RicVin och med oranget kan det aldrig gå fel! 🍊

Är sen på bollen idag men skyller på att det är så förbenat stressigt att ligga vid polen eller bada i Atlanten så man hinner ju knappt med..
Ta dig nu en Happy Friday broder @RicVin, och alla ni andra klockers, var ni är må vara!

IMG_4851.jpeg
 
Topp