bartoldous
Silver
Premier LeagueLagar lite mat och ska kämpa för att hålla mig vaken till 21:00:00.
![]()
Liverpool - Huddersfield 0-2 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Premier LeagueLagar lite mat och ska kämpa för att hålla mig vaken till 21:00:00.
![]()
Säger 1, X 2 på denPremier League
Liverpool - Huddersfield 0-2 ?![]()
Tror Pool vinner men ska även jag försöka hålla mig vaken då jag jobbat nattSäger 1, X 2 på den![]()
Fantastisk , vill ha faktorn är storHa en härlig fredag och en riktigt bra helg gott folk!
![]()
Tack.. den känns HelSkön runt handleden!Fantastisk , vill ha faktorn är stor![]()
Den har jag inte sett förut. Fin!Ha en wunderbar helg och var snälla mot varandra!!
![]()
Patinan är hur snygg som helst!Har varit nyfiken på Panerai ett tag men storlekarna på dom har satt stopp. Nu tog jag tag i saken och testar på storleken iaf.
En snålpanna! Mikromärke och allt men rätt go var den
trevlig kväll på er!![]()
Ja den är sådär perfekt lagom just nu. Börjar förstå att @Palenkovich älskar sin Panna i riktig brons. Klockan får ett annat liv i sig.Patinan är hur snygg som helst!![]()
Fick chansen att klämma på en Bronzo i somras, känslan stannar länge!Ja den är sådär perfekt lagom just nu. Börjar förstå att @Palenkovich älskar sin Panna i riktig brons. Klockan får ett annat liv i sig.
Min är tydligen i mässing dock enligt någon internetsida. Lite sak samma just för mig just nu![]()
Vansinnigt vacker!Byte från en vinkel till en annan
![]()
Inkl luuume
Avslutar kvällen med lite Ploppmys
![]()
GT time och ett till klockbyte, fixar vi 10 idag?
![]()
Den är riktigt gedigen och bättre i verkligheten!Vansinnigt vacker!
Dessutom med en ruggigt hög nivå på byggkvaliteten!
För mig, en av få klockor med keramisk ring som jag gillar!