• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 26/5 ”Ååååh! Vad ska man ha för råjter?!?”

ajfa

Cartier
2-Faktor
IMG_3762.jpg

Glad fredag önskar jag och kontorsdinkorna. Inte så dumt att jobba på ett kontor där flertalet är klockintresserade. Tofflorna som jag körde i någon tidigare fredagstråd åkte tyvärr på efter att bilden togs.
Trevlig helg allihopa!
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_0763.jpeg

Monsieur @RicVin, il est plus de 15h00. Nu blir det allt lite bubblor i glaset. Hastighet på nätet , ja det är inte lätt det "däringa" med ettor och nollor som skall åka i kabeln/etern till våra prylar. Ha nu en trevlig helg och surfa på i fulla muggar och skjut inte på grannen med luftgevär...... Ha ´re bäst // 🧐
Ps: Vi har Telia bredband 1000/1000 Mbit/s i vårt avtal.
 
Senast ändrad:

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
IMG_0763.jpeg

Monsieur @RicVin, il est plus de 15h00. Nu blir det allt lite bubblor i glaset. Hastighet på nätet , ja det är inte lätt det "däringa" med ettor och nollor som skall åka i kabeln/etern till våra prylar. Ha nu en trevlig helg och surfa på i fulla muggar och skjut inte på grannen med luftgevär...... Ha ´re bäst // 🧐
Ps: Vi har Telia bredband 1000/1000 Mbit/s i vårt avtal.
Det är ett helsike det där med tekniken… Ett annat helsike har jag just genomlidit.. Dröjer att tag med drickat idag…
IMG_7606.jpeg
 
Topp