Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis på födelse- och sluta-snusa-dagen!Trevlig helg!
Här ska jag firas hela helgen
Idag är det 4 år sedan jag slutade snusa.
Idag är det även 60 år sedan jag föddes
Och igår gick spisen sönder så lite lätt stress påslag och justeringar av morgondagens middagsplaner.
Nu dags att öva på mina dance moves!
Sååå jääävla avis!!!
Jaha herr @RicVin .Dags för några tryffel/parmansan chips och bubbel. Klockan är ju slagen 15:01 och Fredag eller hur! Ha nu en trevlig helg och unna dig lite bubbel oavsett om det är i dryckjom eller i tunnan. Ha ´re bäst //
Hm... på Teams?Sååå jääävla avis!!!
Här sitter jag i utbildning för nytt tidsrapporteringssystem. Hittills har 99,9% varit heeeelt ovidkommande för min räkning. :-/
Ålsnittar? Då får du snart byta jobb.GTn är upphälld, ålsnittarnar framdukade
Ål från Helsingborg?GTn är upphälld, ålsnittarnar framdukade
Karlskrona skärgård tror jagÅl från Helsingborg?
Åååålaaaaaheeeuuuuve ååååålaaaarens, från ååååålabodarna såklart!Ål från Helsingborg?
Karlskrona skärgård tror jag
Nja, dom odlar i spillvärmen på Kemira, riktigt gottÅååålaaaaaheeeuuuuve ååååålaaaarens, från ååååålabodarna såklart!
De såg smarriga ut de där snittarnaGTn är upphälld, ålsnittarnar framdukade