• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 27/11 “Dan före dan före dan före... Äh fan! Orkar inte..”

Trevlig helg trots allt!
image.jpg
Cool dinka !

Äntligen fredag och dags att checka ut för veckan!
Man är ju inte konspiratoriskt lagd men att inte spekulera vore ju extremt tråkigt. Jag tror minsann @Affe @Margarinkungen och @RicVin har någon hemlig uppgörelse! @Affe och @Margarinkungen är jäkligt aktiva men ni lyckas alltid vara bland de första att posta i denna fredagstråd oavsett när på morgonen den kommer upp🕵🏻‍♂️Är jag något på spåren måntro?😏

Trevlig konspiratorisk fredag på er alla! Jag ska försöka njuta av helg (även om jag får sova mindre eftersom det innebär att det blir nattmatningar och tidiga mornar mot när jag jobbar) och jag hoppas ni gör detsamma men får liiiite mer sömn än en annan!
52726B02-3A1A-49F5-934A-509883A84A49.jpeg

Man är ju inte konspiratoriskt lagd men att inte spekulera vore ju extremt tråkigt. Jag tror minsann @Affe @Margarinkungen och @RicVin har någon hemlig uppgörelse! @Affe och @Margarinkungen är jäkligt aktiva men ni lyckas alltid vara bland de första att posta i denna fredagstråd oavsett när på morgonen den kommer upp🕵🏻‍♂️Är jag något på spåren måntro?😏

Trevlig konspiratorisk fredag på er alla! Jag ska försöka njuta av helg (även om jag får sova mindre eftersom det innebär att det blir nattmatningar och tidiga mornar mot när jag jobbar) och jag hoppas ni gör detsamma men får liiiite mer sömn än en annan!
♥️ Det här är som att spela triss, dr @Affe och jag sitter och trycker ”uppdatera” på datorn från 06:00 till start... att komma på första sidan är som att vinna 500 000kr på triss OCH att komma före Dr Affe är att få komma till TV4 och skrapa live... ♥️
AC49F8F7-1499-4D40-B1EF-8952DEC6F2F3.jpeg
Och tack för att jag nu fick nytta av andra bilden jag tog till tråden

♥️ Det här är som att spela triss, dr @Affe och jag sitter och trycker ”uppdatera” på datorn från 06:00 till start... att komma på första sidan är som att vinna 500 000kr på triss OCH att komma före Dr Affe är att få komma till TV4 och skrapa live... ♥️

Inget jag kan bevisa men tror att det har något med Illuminati att göra!

Senast redigerad av en moderator:

Bra analys där! 😁

Tillbaka
Topp