• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 27/6 ”Äntligen kom dom!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vilka då undrar ni? Tofsvipor? Tranor? Lottomiljonerna?…
Nä fan, fåglarna kom ju för länge sen och de där miljonerna lär väl aldrig dyka upp!!
Nä! Jag snackar blommor. Inte vilka blommor som helst utan de vackraste som vi har i hela trädgården!!! I alla fall färgmässigt 🤪
IMG_5573.jpeg

Brukar alltid matcha liljorna med PO Chronon när de väl slagit ut.
Känns som de brukar komma fram lite tidigare…. Trodde de dött, för bara ngn vecka sen såg man inga knoppar alls. Men efter midsommar helgen så sa det bara pang!!
IMG_5574.jpeg

Jag tycker de är vackra i alla fall!!
IMG_5575.jpeg

Likaså PO Chronon 😍
IMG_5576.jpeg

Vad har ni på armen idag och vad händer i helgen???
Har ska vi på 70-års kalas… Kan bli antingen stendött eller rena rama rejvet…. Vi får se helt enkelt..😎

Krama om era nära och kära och ha en härlig helg!!

TGIF!

Det var i alla fall jävligt fint väder igår, 25 grader, rena sommaren på min ära! Då trodde man ju att sommaren var här! Men ICKE SA NICKE, vi kommer att få regn senare idag, och temperaturer runt 14-15 grader…

Och jag som ville ta ut vita faran på en sväng och kanske åka iväg på någon roligt! I värsta fall får man ta ryggläge och bara slappa, samt klämma en pizza eller två.

IMG_8717.jpeg

" Ha en skön Fredag och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_8695.jpeg

IMG_0042.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. Yepp, då är det fredag 27 juni och nu firar landet Djibouti i dagarna tre sin självständighet från Frankrike. Ha´re bäst å trevlig helg, men för böfelen. Glöm inte bort de nära och kära. //🧐

Senast ändrad:
Vilka då undrar ni? Tofsvipor? Tranor? Lottomiljonerna?…
Nä fan, fåglarna kom ju för länge sen och de där miljonerna lär väl aldrig dyka upp!!
Nä! Jag snackar blommor. Inte vilka blommor som helst utan de vackraste som vi har i hela trädgården!!! I alla fall färgmässigt 🤪
IMG_5573.jpeg

Brukar alltid matcha liljorna med PO Chronon när de väl slagit ut.
Känns som de brukar komma fram lite tidigare…. Trodde de dött, för bara ngn vecka sen såg man inga knoppar alls. Men efter midsommar helgen så sa det bara pang!!
IMG_5574.jpeg

Jag tycker de är vackra i alla fall!!
IMG_5575.jpeg

Likaså PO Chronon 😍
IMG_5576.jpeg

Vad har ni på armen idag och vad händer i helgen???
Har ska vi på 70-års kalas… Kan bli antingen stendött eller rena rama rejvet…. Vi får se helt enkelt..😎

Krama om era nära och kära och ha en härlig helg!!
Orange sa chefen 😉
Önskar er alla en riktigt härlig fredag och stundande helg. 🧡
Om ni befinner er i Ronneby imorrn så kan jag tipsa om Nostalgia Festival på Ronneby brunn😃
Har hört rykten om att det kommer finnas en blå SAAB 900 med Toppola utställd där😉
IMG_20250627_081248.jpg

IMG_20250627_081251.jpg

Tillbaka
Topp