• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 27/9 “Memory lane..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Även om Ni inte tror det så är det faktiskt inte heeelt lätt att hitta på något att skriva varje fredag..
Man får liksom ta hjälp och inspiration från alla möjliga håll.
Igår fick jag en bild i en SMStråd.
Den föreställer yours truly meckande ett Paneraiverk hos Panerai i Neuchatel. För övrigt en heeelt magisk resa!! Kort men härlig!
Självklart bestämde jag mig för Panerai dagen till ära!! Som ni ser går jag all in på cammo och militärgrönt idag..:)
B51E0868-124E-40BC-975B-9C7B233297EA.jpeg

Ni Kanske är nyfikna på bilden som gav inspirationen...
6AEC1417-F901-44DF-B32A-A7021492DC0E.jpeg

Tack @hook för inspirationen!!
Den är kanske liiiite tillrättalagd men i princip så är det så här jag ser ut närhelst jag pillar med ngt smått...
Lite lattjo att man kan vara både närsynt och långsint...;-)
Ha en skön helg mina vänner!!

Godmorgon klocksnackare! :)
IMG_20190927_070923-01-01.jpeg

Äntligen fredag! Kunde inte kommit en dag för tidigt. Kallt och jävligt är det också, saknar redan sommaren men ska iaf iväg på lite skoj ikväll och det kommer värma :)

Inte mekat överdrivet mkt själv. Mest bytt batteri men har bytt något glas och ruckat en Skx007 med tandpetare iofs, alltid nått!

En trip down memory lane tog jag förra helgen då jag röjde ur några flyttkartonger som stått hemma på farsans vind. Hittade teckningar och bilar från när jag var runt 3år gammal. Dottern haffade bilarna direkt! :)

Ha en kanonhelg sen allesammans!

Senast ändrad:
Inspiration är inte alltid lätt att hitta, jag vet! Kanske speciellt när man får en kund som vill ha något påhittigt och bra en måndag, klockan tio. Själv jobbar jag idag vidare med mina egna små och pilliga saker.
Trevlig helg, för idag är det guldfredag!
PSX_20190927_002941.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp