• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 27/9 “Memory lane..”

Äntligen helg efter heldagsmöte.
IMG_20190927_164834.jpg

Jag är sen på fredagsbollen men har varit fullt upptagen med att planera ett byggprojekt i stugan. Sååå nöjd att byggnadskontoret bedömde mina ritningar från köksbordet som ”fackmannamässigt utförda”. Trevlig kväll och helg alla!
Ps nån som känner igen ”linjalen”?
4178D2C1-EA91-4655-BB48-26F288338319.jpeg

Du skojar va?;) M-skivan har man gjort en och annan riskområdesberäkning med genom åren. Har ingen hemma där jag är nu, väl en annan mall för militära tecken på kartor. Har annars både den vanliga M-skivan och en Pvhkp-version på jobbet. Trevligt att din M-skiva kommer till användning hemma hos dig, till annat än vad den egentligen är avsedd för.

A0106895-D418-4EE4-94E8-504EFA525C85.jpeg

Senast ändrad:
Jag är sen på fredagsbollen men har varit fullt upptagen med att planera ett byggprojekt i stugan. Sååå nöjd att byggnadskontoret bedömde mina ritningar från köksbordet som ”fackmannamässigt utförda”. Trevlig kväll och helg alla!
4178D2C1-EA91-4655-BB48-26F288338319.jpeg
Jag ser att du använder en m/21 C! Det är bra, då blir det ordentligt gjort ;)

Tillbaka
Topp