Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tavlan är sjukt bra och lagom med rassel i länkarnaVisst är den bra, tapestry ger tavlan ett helt annat liv.
Första TT jag äger så nu har mersmaken för guld blivit ett faktum..
En gtg?Det är i Malmö det händer...
![]()
![]()
Ps nån som känner igen ”linjalen”?
Jag ser att du använder en m/21 C! Det är bra, då blir det ordentligt gjortJag är sen på fredagsbollen men har varit fullt upptagen med att planera ett byggprojekt i stugan. Sååå nöjd att byggnadskontoret bedömde mina ritningar från köksbordet som ”fackmannamässigt utförda”. Trevlig kväll och helg alla!
Ps nån som känner igen ”linjalen”?
![]()
Nästan rätt, det är faktiskt en M21B...Jag ser att du använder en m/21 C! Det är bra, då blir det ordentligt gjort![]()
Jusdet! C är med mills istället för streck som B har. D är med mills men med allt det svarta ingjutet så det inte ska nötas bort.Nästan rätt, det är faktiskt en M21B...
Bra ändå!
Ny?Ha en fin guldfredag och en trevlig helg alla KS:are!!!
![]()