• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 28/2 ”Fossilen blir fossilfri!!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jo, så är det. Idag är det alltså dags för undertecknad att börja köra elbil!…
Ja e skeptisk… Som Dr Dengroth sa.. Eller det var väl Sauk som sa det egentligen..
Det är inte elbil i sig jag är skeptisk till. Utan mer min förmåga att vänja mig vid halvtaskig räckvidd och allt laddande.
Har ju iofs laddat hybrid under 4 år vilket har gått bra. Men i den har man ju haft en RIKTIG motor att luta sig mot…
Men man kanske vänjer sig…
Får försöka njuta ändå. Kan ju vara sista tjänstebilen man plockar ut med tanke på min ålder och längd på våra leasingavtal 🤣
Hoppas den nya är lika bra miljö för att ta wristshots.. För det är få ställen där ljuset är lika bra som i bilen. I alla fall i dagsljus.
IMG_4624.jpeg

Blir lite Dweller dagen till ära.
Får återkomma senare med en uppdaterad bild i den nya kupén.

Ta hand om er där ute och var snälla mot varandra!!

Förresten! Appropå ”njuta” som jag skrev här ovan. Ni som ska in i OWGM får ju passa på att njuta ordentligt idag. Ser fram emot alla inlägg med olika klockor idag för imorrn är det kört!…🤪

IMG_3881.jpeg

God morgon @RicVin och övriga KlockSnackare. 28 februari redan och vi här på klocksnack närmar oss med stormsteg OWG March 2025. Dax att anmäl sig om man inte gjort det. 1:a mars är ju i morgon. Ha´re bäst, trevlig helg och som vanligt .Glöm inte bort de nära å kära.// 🧐

TGIF!

Redan FREDAG! Och det innebär att min Day-Date kommer att få villa dom kommande fredagarna under Mars!

För imorgon så börjar en av årets roligaste händelser här på KS! Det ska nämligen bli OWG-Mars för oss som är dumma nog att bara välja och bära en klocka under Mars månad! Den som bryter mot den regeln är ute i kylan och får känna på Batmans vrede, @Mic1

Bästa med denna happenings är att alla pengar går oavkortat till Min Stora Dag!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_5919.jpeg

Senast ändrad:
Äntligen fredag igen 🎉🎊
Sissta dan innan Mass ju!
Imorrn hoppar vi på OWGM-tåget så undrar hur många klockbyten det kommer behövas idag, 🤔
Smart som man är råkade det bli ett köp i förrgår kväll som kommer landa i början av veckan.. Den får gömmas/glömmas till 1a April...
Men hörrni, HA EN RIKTIGT BRA FREDAG OCH SKÖN HELG NU.
(Skulle nån av er befinna er i Ullared imorgon, dra ett PM vetja😉)
IMG_20250228_072315.jpg

IMG_1889.jpeg

Här blir det varken elbil eller OWG-mars. OWG-mars avstår jag frivilligt, elbil skulle jag dock anamma om alla kriterier för att göra det möjligt fanns tillgängliga. Men det kommer med tiden…
Önskar alla ett fint avslut på februari, och en god start på mars, ”klämmånaden” i min bok. Februari=sista vintermånaden April=första vårmånaden

Tillbaka
Topp