Ha en trevlig helg alla, själv funderar jag på att ta lunch.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Startar fredagen som man skaTrevlig helg gott folk!
![]()
Det är 39:anÄr det nya 36:an eller 39:an?
Ser riktigt fin ut! Lustigt att jag inte känner igen den när jag har haft 2st själv. Den ena stannade i två år och användes dagligen. Fantastisk klockaDet är 39:an![]()
Tackar! Jag stormtrivs med den och den kommer troligtvis stanna en lång tid framöver, fast det har man ju sagt flera gånger förutSer riktigt fin ut! Lustigt att jag inte känner igen den när jag har haft 2st själv. Den ena stannade i två år och användes dagligen. Fantastisk klocka![]()
Den är riktigt bra Pippis nya klocka, en riktigt lyckad Sjöö Sandström.
Broder, jag är mer som dig i detta avseende och tycker det här med Halloween bara är ett förtäckt barnarbete och tiggeri för att skaffa godis till ungar som redan har så det räcker och ännu ett sätt för handlarna att få oss att köpa saker som vi inte behöver!Ibland så har man liksom ingen inspiration… Det är inte så plättlätt som man kan tro att hitta på något att skriva i tråden varje vecka. Så jag hoppas att ni läser inläggen i dessa trådar och inte bara slänger in er bild och ”call it a day”..;-)
Men.. Så slog det mig!! Det är ju Halloween i helgen!!! DET kan man ju skriva om!!
Det gjorde ju även klockvalet lätt!! PO chronon har ju rätt färgsättning och i ärlighetens namn så har den ju storleken inne också.. Det är det närmaste en pumpa jag lär komma i alla fall.
![]()
Helt ärligt är jag inte heeelt övertygad om att Halloween är ngt att ”fira”. Det går ju mest ut på att förse grannskapets ungar med godis. Jag ska ge de små liven varsin clementin jag!! MOAHAHAHAHA!!
Hur går tankarna hos er andra? Är ni mer Allhelgonahelgen firare som jag eller går ni all in och köper nya kostymer till familjen varje Halloween?!
Hur som haver så hoppas jag ni får en härlig helg!!
Trick or treat!!!
![]()