• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/11 ”Nu är det svart!.. Kolsvart!..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller hur??!! Svart när man vaknar… Svart när man slutar jobba… Kolsvart i sinnet när man sliter med upphandlingar och leveranser till Finland från UK..
Kolsvart när.. Nämen va faan?!.
Är det inte till och med den där jävla Black Fakking Friday idag??
Det är lika bra att gå All in!!…
Jag tror banne mig jag kör nattsvart Breitling Blacksteel idag
IMG_3893.jpeg

Annars är det faktiskt rätt ljust omkring mig! Frugan har dragit igång julskyltningen här hemma.
IMG_3894.jpeg

Det är ju ändå 1:a advent i helgen.
Ta det lugnt med glöggen mina vänner! Det ska jag göra!!
Äh! Inte fan! Vi går all in på glöggen också!!!

Trevlig helg mina vänner!!

TGIF!

YES…äntligen Fredag!

Efter en riktig skitvecka på jobbet så ska det bli nice med helg! Jag och Los Tantos ska till en liten större stad än bit här ifrån och shoppa loss lite imorgon lördag!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE!

IMG_3035.jpeg

Senast ändrad:
IMG_9281.jpeg
IMG_9280.jpeg

Godmorgon fredag! Idag rockar vi som vanligt fluga, och på armen sitter nytillskottet som hämtades igår. Sjukt nöjd so far så det ska bli kul att lära känna denna snabba pjäs.

Idag blir det kortdag då mellersta sonen fyller år. Pizzabuffé följt av fika med familj/släkt står på agendan för denna afton. Därefter fortsätter firandet under helgen hos bonusmormor och -morfar med cross och fyrhjulingsåkning, ska det firas så ska det!

Trevlig helg alla klocksnackare🙂

Tillbaka
Topp