• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/12 ” by laketwig - Gott Nytt År på er!

En dag på Ikea med två skrikande småttingar var ingen bra idé..
IMG_1576.jpeg

IMG_5189.jpeg

Ja du herr @RicVin. Det är inte lätt att hålla reda på vilken dag det är när man är ledig, dock samtigt ganska skönt. Eller hur! Men nu är en sak säkert. Klockan har passerat 15:00. Bubblor i glaset gäller. Ha ’nu en fortsatt bra Fredag å njut av kommande helg/🧐
Helt omöjligt att hålla koll!! Kan vara åldern kanske… Eftersom vi hade en sen start så blir det också försenad påfyllning i glasen i det RicVinska hemmet. Men nu har frugan öppnat en pava rött. Jag behöver ngt starkare för att hamna på rätt köl…
IMG_0160.jpeg

Skämt åsido, så illa är det inte. Det var en lugn tillställning igår. Jag glömde mig bara helt enkelt… Skål på sig!!

Helt omöjligt att hålla koll!! Kan vara åldern kanske… Eftersom vi hade en sen start så blir det också försenad påfyllning i glasen i det RicVinska hemmet. Men nu har frugan öppnat en pava rött. Jag behöver ngt starkare för att hamna på rätt köl…
IMG_0160.jpeg

Skämt åsido, så illa är det inte. Det var en lugn tillställning igår. Jag glömde mig bara helt enkelt… Skål på sig!!
Errare humanum est, ignoscere divinum....

Tillbaka
Topp