Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men den bär mindre än man tror...Trevlig helg på dig!
Den där klockan är betydligt fetare än man tror!![]()
Det är ju positivt!Men den bär mindre än man tror...
Ta hand om dig, min bästa vän har diabetes så vet vilken skit det ärHar ju mått räv hela dagen, orkade inte gräva runt, så jag har bytt tillbaka till sommarklockan och även börjat lösa problemet med mitt mående!
Nåt fel på insulinpumpen eller kringutrustningen!
Efter ca 70 enheter insulin börjar jag må som en människa igen!![]()
Japp, hela veckanDet är ju positivt!
Är du i Sverige till veckan?
Ska se pm jag kan komma loss!Japp, hela veckan![]()
En av sönerna hemma till tisdag som nu gör sitt ex-jobb så vi skämmer bort av bara den just nuDet är ju positivt!
Är du i Sverige till veckan?
Pm:a om det funkar.Ska se pm jag kan komma loss!
Var faktiskt på väg att ringa112, men ser ut att slippa det!Ta hand om dig, min bästa vän har diabetes så vet vilken skit det är![]()
Bra den där 632:an. Nu är det te och Tanerai som gäller.Fan vad trevlig!!
Syrran hälsar!
![]()
På slutet ja, inte 50 i fredagstråden.Haha, jag kör 5 öl per sida
Ny..
![]()
Ta hand om dig.Har ju mått räv hela dagen, orkade inte gräva runt, så jag har bytt tillbaka till sommarklockan och även börjat lösa problemet med mitt mående!
Nåt fel på insulinpumpen eller kringutrustningen!
Efter ca 70 enheter insulin börjar jag må som en människa igen!![]()
Skönt att höra, ta hand om digVar faktiskt på väg att ringa112, men ser ut att slippa det!
Det är bra på riktigt!
Kan vara en av dom värsta sjukdomarna som finns!
Tycker det är värst för små barn och deras föräldrar!
Huvaligen... Säger som de andra, se till att ta väl hand om dig!Var faktiskt på väg att ringa112, men ser ut att slippa det!
Det är bra på riktigt!
Kan vara en av dom värsta sjukdomarna som finns!
Tycker det är värst för små barn och deras föräldrar!
Ta hand om dig.
Skönt att höra, ta hand om dig
Har varit i många jobbiga situationer där min bästis blivit låg (speciellt när alkohol varit inblandat) och vi har slutat på akuten![]()
Kan medela alla fantastiska vänner här på KS, att min kropp, efter osanorlikt mycket insulin, har bestämt sig för att samarbeta, lite iaf!Huvaligen... Säger som de andra, se till att ta väl hand om dig!
Själv har jag idag fått göra en blixtvisit hos veterinären med gammelfarbror. När man börjat själv komma igen så är det alltid nåt annat.
Jo, är det äldre djur går förändringarna fort...Det kommer att gå fint, @Stroboman.
Hastigt uppblossande inflammation i en tass. Men vi fick en skrapa av veterinären eftersom tandstatusen rasat sista månaderna. Slarvat med tandborsten eftersom jag själv varit risig och ofärdig, sånt märks fort på den här hunden.
Själva har vi precis landat på Finska Kongo och fiseldar lite innan vi kryper till kojsBra den där 632:an. Nu är det te och Tanerai som gäller.
![]()
Vackert!Trevlig Helg!
![]()
Fiseldningens svåra konst!Själva har vi precis landat på Finska Kongo och fiseldar lite innan vi kryper till kojs
![]()