• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/4 ”All you need is love!!..”

Trevlig helg på er!
8CFC78D9-9253-4077-AFE0-FCB61680D2A1.jpeg

Det kanske inte är riktigt det enda som behövs… Man behöver även lite tålamod och en del kämpaglöd…;-)
Imorrn är det Valborg och det är minsann inte vilken dag som helst det!!
Det är en dag vi firar lite extra här hemma då det var en valborgsmässoafton för typ 35 år sen det sa ”klick”… Japp! Så är det!
Kan ni FATTA hur lång tid det är?!?
Egentligen så hade vi träffats något år innan. Men då ”klickade” vi inte helt och fullt. Eller vi å vi. Det var ju jag som inte kunde bestämma mig såklart… Ibland vet man ju inte vad som är bäst för en (som frugan brukar säga…)
Men det ordnade ju till sig tillslut! Hon såg till att vi träffades igen och då var det glasklart!! Det skulle ju bara vara vi!! Klart hon hade rätt i det också. Hon har fan ALLTID rätt…
Passar på att lufta lilla hjärtats favorit i min enkla samling idag.
843F3C90-D9F1-4D67-AAC4-FABE22C29928.jpeg

Det är ju lite fredagsgüld också så det passar ju kanon!!
Det är inte riktigt min fru på bilden. Det finns iofs lite tatueringar och faktum är att hon i dessa dagar håller på att utbilda sig till yinyogainstruktör.
Kan faktiskt vara så att det är jag som triggat igång yogandet. Nog inte bara för att hon behöver gå ner i varv för att hon lever med mig, kanske lite bara..
Nä, jag har varit med på flera yogaretreats faktiskt! Trot eller ej!!
Första gången jag skulle med så började jag googla på vad man skulle ha på sig… Det kom upp väldigt många intressanta bilder när man sökte på ex vis ”yoga pants”… :-O

Ta hand om er där ute och tänk lite extra på kärleken i helgen. Det ska vi göra!!
Namaste!!!🙏🏻
Trevlig fredag!
4A454CAB-F5F4-4979-B0B6-B51FBC91BA66.jpeg

Go fredag och trevlig Valborg på er alla härliga KSare!
Känner mig helt bombad i dag och det väntar mycket jobb, hjulmontage och bromsmålning.
Då blir det Vostok på armen, får se hur mycket smällar den får i dag! 💙💛
Sa jag att det är grått och kallt också? 😂🥶
F6FF2724-303E-441E-8A02-37067702F089.jpeg
3FD435A0-2178-4F87-9C92-B242137349AB.jpeg

Det kanske inte är riktigt det enda som behövs… Man behöver även lite tålamod och en del kämpaglöd…;-)
Imorrn är det Valborg och det är minsann inte vilken dag som helst det!!
Det är en dag vi firar lite extra här hemma då det var en valborgsmässoafton för typ 35 år sen det sa ”klick”… Japp! Så är det!
Kan ni FATTA hur lång tid det är?!?
Egentligen så hade vi träffats något år innan. Men då ”klickade” vi inte helt och fullt. Eller vi å vi. Det var ju jag som inte kunde bestämma mig såklart… Ibland vet man ju inte vad som är bäst för en (som frugan brukar säga…)
Men det ordnade ju till sig tillslut! Hon såg till att vi träffades igen och då var det glasklart!! Det skulle ju bara vara vi!! Klart hon hade rätt i det också. Hon har fan ALLTID rätt…
Passar på att lufta lilla hjärtats favorit i min enkla samling idag.
843F3C90-D9F1-4D67-AAC4-FABE22C29928.jpeg

Det är ju lite fredagsgüld också så det passar ju kanon!!
Det är inte riktigt min fru på bilden. Det finns iofs lite tatueringar och faktum är att hon i dessa dagar håller på att utbilda sig till yinyogainstruktör.
Kan faktiskt vara så att det är jag som triggat igång yogandet. Nog inte bara för att hon behöver gå ner i varv för att hon lever med mig, kanske lite bara..
Nä, jag har varit med på flera yogaretreats faktiskt! Trot eller ej!!
Första gången jag skulle med så började jag googla på vad man skulle ha på sig… Det kom upp väldigt många intressanta bilder när man sökte på ex vis ”yoga pants”… :-O

Ta hand om er där ute och tänk lite extra på kärleken i helgen. Det ska vi göra!!
Namaste!!!🙏🏻
Stort grattis! ❤️

0006.gif

Tillbaka
Topp