Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äntligen! Och du gör det med en helt fullvärdig Panerai måste jag säga!Ja, nu blir det panerairai
![]()
NOS
Tack så mycket! Ser verkligen fram emot morgondagen och pannan. Känns helt rätt. Hoppas hon är en livskamrat!Äntligen! Och du gör det med en helt fullvärdig Panerai måste jag säga!
Välkommen tillbaka då!! Trevlig helg!Länge sen jag postade något här men alltid lika kul att läsa Ricvins fredagstråd. Trevlig helg på er!
Idag rockar vi plast
![]()
Låter bra!!Missat den här tråden alldeles för ofta på senaste tiden, framöver ska jag skärpa mig. Trevlig helg!
![]()
Magisk bild!! Den innan på Seikon var också kanon!!Vilket väder
![]()
Nu ska vi inte överdriva men tack! Våra kära handledskompisar gör sig bäst i sommarens ljusMagisk bild!! Den innan på Seikon var också kanon!!
Ja det är väll klart hon är, så känner jag med i alla fall en av mina pannor, 372an. Den är definitivt bra nog att ha för evigt men endå funderar man ibland...finns ju andra faktorer som spelar in.Tack så mycket! Ser verkligen fram emot morgondagen och pannan. Känns helt rätt. Hoppas hon är en livskamrat!
Exakt. Det var ju en 372 jag hade beställt; men sen stod det klart att dem inte längre hade plexi...Ja det är väll klart hon är, så känner jag med i alla fall en av mina pannor, 372an. Den är definitivt bra nog att ha för evigt men endå funderar man ibland...finns ju andra faktorer som spelar in.
Plexi är en underbar känsla på en så stor klocka så du gjorde ett klokt val! Även om sandwich+plexi är riktigt top notch.Exakt. Det var ju en 372 jag hade beställt; men sen stod det klart att dem inte längre hade plex...
Får se hur den känns annars är det ju rätt klocka att ev. Byta mot en 372 med plexi i framtiden. Även om jag då inte längre har mitt namn i certetPlexi är en underbar känsla på en så stor klocka så du gjorde ett klokt val! Även om sandwich+plexi är riktigt top notch.