Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstora upp den ordentligt och kolla in tavlan, den är magisk!Man vet liksom inte om man ska gilla den där eller inte. Men satan tuff är den![]()
Den röda färgen på cokeinsertet är lite djupare än på pepsin, detta gör att jag har svårt att bestämma mig, för vilken jag gillar mest!Coke är riktigt schysst även fast pepsin ligger närmare mitt hjärta.
![]()
Blev positivt överraskad idag... MEN möblerade fortfarande inte om i favoritlistan! PEPSI 4 LIFEDen röda färgen på cokeinsertet är lite djupare än på pepsin, detta gör att jag har svårt att bestämma mig, för vilken jag gillar mest!![]()
Har äntligen hunnit med dagens första klockbyte!
Ska parkera bilen i garaget efter en oplanerad men nödvändig resa till Östersund!
Konstaterar lite surt att frugan kör MYCKET snålare än mig!![]()
![]()
![]()
Kör på sprit nu, siffrorna innebär att hon kör på +20%, själv ligger jag över +30%...
Jag delar nog inte din uppfattning helt, gillar Coke mer. Det är troligen min nästa klockaCoke är riktigt schysst även fast pepsin ligger närmare mitt hjärta.
![]()
Fantastiskt läcker Certina det där!![]()
Tack!Grymt bra förbrukning, grattis!
Här kommer en bild med bådaJa nu ser jag att boetten är helt olik..
men insertet är sjukt lik speedmasters, om jag inte missat något..
Tack, ja nu ser jag att insertet inte riktigt är samma.Här kommer en bild med båda
![]()
Faktiskt väldigt kul att klämma på dom tillsammans. Så olika i verkligheten.Tack, ja nu ser jag att insertet inte riktigt är samma.
Nu har jag lärt mig något nytt.![]()