• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 29/8 ”Play that funky music, white boy!!..”

Ska regna hela dan… trevlig fredag!
IMG_1358.jpeg

Fan vad kul att vi är fler som älskar funken, broder @RicVin !! 🤟🏻

Jag har alltid gillat musik brett men funk, soul & reggae ligger fortfarande varmast om hjärtat!
Nu är det mycket Dezzy Hollow som går i lurarna, skönt lowridergung!

Annars är ju fredagarna som oftast dedikerade som FunkyWatchFriday!

May the Fonk be strong with you! 🤙🏻

IMG_1883.jpeg
Du får ta muskelbilen ner till den sörmländska skärgården ikväll. Det finns biljetter kvar 🤪👍🏼

God fredagsmorgon Master Ric och tråden! Ska göra något jag inte gjort på typ femton år; ta ledigt första veckan i september. Har numera inga uppdrag inom utbildningarna på mitt Alma mater utan åker ikväll tåg mot Verona med mat, vin, vandring och opera på programmet. Men känns allt lite konstigt att lämna all aktivitet kring terminsstart!
P.S. Har en gammal demo-inspelning där jag själv är vokalist på Play that funky music. Hade nog inte kunnat görs låten rättvisa idag... DS
IMG_7928.jpeg
IMG_7929.jpeg
IMG_7930.jpeg

Senast ändrad:
IMG_2816.jpeg

Go eftermiddag herr @RicVin. Kommer säkert gunga med i rytmen ikväll när ni lyssnar på Brooklyn Funk Essential å möjligen har något läskande i glaset och jag hoppas att du inte behöver höra ”regnkappa på” Hoppsan ! Klockan har visst passerat 15:00, så skål ha´re bäst å trevlig helg//🧐

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp