• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/1 ”2025! Bring it on!!...”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Gott Nytt år på er mina vänner! Ni kanske trodde jag skulle pensionera mig inför det nya året så ni kunde slappna av på fredagsmorgonen. Fan heller!!
Nu kör vi!!!!
Men året kunde väl börjat som det slutade.. Snöfritt!!!
Men istället ser det ut så här..
IMG_4204.jpeg

Eller, det stämmer ju inte riktigt. För året slutade faktiskt med ett ettrigt snöfall. Vi lyckades se grannskapets fyrverkerier men mer var det banner mig inte..
Men det var en härlig dag och kväll.
Låt oss hoppas att 2025 blir ett bra år även om det känns motigt just nu med allt som pågår i världen.
Blev tyvärr lite förkyld efter annandagen så det har gått åt någras paket i veckan… Tror det är på väg bort nu..👍🏼
IMG_4207.jpeg

Har inte avgivit några nyårslöften. Men ett skulle kunna vara att alltid leja bort trådstarten när jag är ledig…
Ni ska bara veta hur nära det var att jag tjyvstartade strax efter midnatt… Jag har ju fortfarande semester och skulle alltså kunnat ligga kvar bakom frugan i godan ro nu. Men, icke tänkte jag!! Jag kan fan inte börja det nya året med en tjuvstart!!..
Näe, det är lite som Karl Bertil på Julafton. ”Ljuga för mor på självaste julafton?? Näe!!”
Ni förstår hur jag menar! Kan inte börja året så! Får se hur det flyter resten av veckorna…🤪

Återigen Gott Nytt År mina vänner!!
Ta hand om er och varandra ❤️

TGIF!

SUCK…ångesten börjar komma då man snart måste börja jobba igen! Men det har inte varit helt fel med lite ledighet!

Satan i gatan, då har vi fått vinter här igen. Både snö och kallt väder kommer och hålla i sig för ett tid framöver!

IMG_4446.jpeg

Skönt att snön var lättskottad iaf, om man ni ska försöka att finna något positivt att det kom ner snö igen!

Annars blir det hel lugnt i helgen, möjligen så blir det att slänga in en tvätt imorgon eller på söndag. Fast idag så blir det att gå ut i Ateljén och cykla 2 timmar på motionscykeln och kolla på DEXTER på Netflix.

Ha en GOD fortsättning på det nya året Klocksnackare!

" Ha en skön FREDAG och en jätte trevlig helg aLLa KLOCKSNACKARE! "

IMG_4408.png

Senast ändrad:
Strax dags för en trip till Jönköping för att hämta en hund till. Året börjar bra ... :happyhappy:

Ha som vanligt en bra fredag och en minst lika bra första helg år 2025!

IWC A 2025-01-03 (fredag).jpg

Springer Spanieltiken Päron 5,5 månader. Skulle bli kvar hos uppfödaren men ett litet underbett ändrade på det.
Päron 2024-12-29.jpg

Godmorgon!
Jag försökte ta en bild som visar att vi har fått en massa (två centimeter - minst!) snö men herregud så usel man är som fotograf. Jaja, jag får hålla mig till annat.
IMG_7729.jpeg
IMG_7738.jpeg

Tillbaka
Topp