• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/12 “Det är inte snön som faller..!!”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Eller..På vissa håll i landet är det ju faktiskt precis det…
Fick bara Anders F Rönnbloms gamla dänga i huvudet när jag komponerade morgonens bild…
Hoppas ni alla klarat er bra i de snöoväder som dragit runt. Skiten är ju väldigt vacker när den väl ligger där den ska och inte flyttar sig hela tiden…
Har inte haft ngn större julfeeling ännu så snön kanske hjälper. Vi var på julmarknad förra söndagen för att försöka kickstarta julen, men det gjorde mig nästan till ”Grinchen”… Bara massa stickat skräp som dessutom var ”stickigt” om ni fattar vad jag menar. Dessutom hade de sålt slut på både fika, glögg OCH grillkorven. Lirarna på microbryggeriet som skulle köra provsmakning av deras öl lyste med sin frånvaro.. Jag menar VAD FAAAN!!! Köpte inte ett skit som ”straff”… Tror ingen annan än jag led av det iofs men det kändes bra på ngt sätt..;-)
Men nu med lite snö så börjar det faktiskt rycka lite i glöggnerven…
Blev Sea-Dweller idag så att man kan gå riktigt ”djupt” i glöggmuggen..
254D4996-D428-4F5B-BFD1-969E0FFC23BC.jpeg

Testar alltid de här årsvarianterna men landar faktiskt alltid i att vanlig hederlig starkvinsglögg är en vinnare!!

Ha nu en härlig helg och ta hand om er!!

Förresten!! Det måste nog fan till ”tusen juleljus” snart. Det är ju hopplöst att fota klockor så här dags på vintern…

IMG_3395.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga klocksnackare. Julen närmar sig med stormfart och snö har det ju kommit i veckan i varierande mängd i vårt avlånga land. Både på gott och ont.På tal om snö. Den 3 december 1998 jublade Anja Pärson, då tog hon sin första världscupseger i slalom vid Mammoth Mountain Ski Area i Östra Kalifornien. Det är ju ett tag sedan eller hur!
Iallafall nu är det strax helg och 2:a advent så sköt om Er och glöm inte nära och kära. Ha,re //🦊

God förmiddag!
jag tog bilen till kontoret i går och det tog ca 1,5h att ta sig dom 37km som jag har in… men klart det är fint med snö och det är ju snart jul så allt är precis som det ska vara. Var försiktiga där ute och var rädda om varandra

9221E46B-006F-413E-86B6-FF3C6BFB19E7.jpeg

Passar som vanligt på att tack mina vårdare @RicVin och Dr @Denke och hälsar alla inkl vänner, troll och smurfen en glimrande helg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp