• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/12 “Det är inte snön som faller..!!”

Trevlig helg allihop! 😊
F1120201-B30D-4CAC-9368-8D8BABDDE634.jpeg

Julstämningen kommer få stå tillbaka även i år. Nu har i och för sig de flesta julmarknader öppnat upp till skillnad från förra året 🎅 Sigtuna kör sin klassiska varje advent även om det är marginell skillnad mot ett inomhusevent med tanke på vad som brukar vara en massiv trängsel.

Nåja, jag ska inte lägga total sordin på dagen ☺️ Det blir ju åtminstone en touch av julstämning med stickat, XL nötknäppare och julljusstake ❄️🕯️☃️

IMG_20211203_130702.jpg

Skärmavbild 2021-12-03 kl. 12.49.03.png

Hoppas ni alla har en underbar fredag! Jag insåg precis att hörnan där granen ska stå står en stol som ockuperas av skolböcker. Jag kommer att använda det som ursäkt för att fördröja granresning (heter det så???) till lucia. Jag känner inget direkt behov av 1,5 månad jul.
Hursom, ta hand om varandra, nära, kära och behövande och ha en bra helg!
tempImageusUkir.jpg

F298E86A-E068-4498-B527-9544F880001A.jpeg

Det blev ju även kvällsspis denna fredagskväll och idag blev det lite "balkansvibbar" dvs färsfyllda paprikor med en god kall "pivo" därtill. Snart stundar på spåret, får se om man slår sin äldre syster i Gävle "poängmässigt". Syskonkärlek kallas det visst ! // Ha,re gott allihopa.//🦊

Tillbaka
Topp