• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/2 “Hur går det för er?..”

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur många är det som börjat krypa på väggarna?… Hur många har fuskat?
Syftar såklart på de tappra… OWG March kämparna.
Jag bangade, var med förra året och jag höll fan på att storkna…
Kändes som den tiden nästan dödade intresset helt. Funderade på att sälja allt och köpa en Apple Watch…
Nä, kanske inte helt så men inte långt ifrån. Kunde knappt titta på min Speedy på flera månader efter det där äventyret!
Dessutom.. Inte behöver jag ngn ”detox”?!? Jag har inget problem!!
Eller, jo det har jag kanske… Annars skulle man väl inte finnas i dessa sammanhang och posta en sån här tråd varje vecka 🤪
Men någon last måste man väl få ha?!? Jag varken röker eller dricker!! Ljuger gör jag inte heller!
Knappt i alla fall…🙄
Nog om detta! Jag är djupt imponerad över de som klarar utmaningen och hatten av till organisatörer och sponsorer!
Keep up the good work!!

Jag är faktiskt med och bidrar till den goda saken även om jag är en smula obstinat här ovan. Pyntade en slant som ”anmälan” och kommer lägga in lite slantar för ”fakelotter”.
16052D67-F98A-4FBE-B053-B6C96AC6D02C.jpeg
F6B558C7-5264-4DF2-9FA4-B25DA5B34FD8.jpeg

Så jag är helt klart med er i anden men definitivt inte i ”köttet”.
Börjar med IWC så får vi se vad som åker på om en timme…;-)
FCCA28D0-04C9-4E80-A84D-33414E0C1B04.jpeg

Det finns ju såååå mycket annat att välja på eller hur @jamesfranco ?.. 🤣

Ta hand om er där ute och ha en härlig helg!!
Själv är man lite småsjuk efter lite brottande med ett förskolesnuvigt barnbarn… Värt varenda näsduk!! 😍

Senast ändrad:
IMG_8003.jpeg

Godmorgon @RicVin och övriga KlockSnackare . Idag är det mandelskubbens dag och här på KS pågår ju OWG Mars. Oj oj oj, hur många kommer att få en flabb av den trikåklädda @Staafen innan månaden är slut. Trevlig helg på Er alla oavsett om ni får en flabb eller inte. Ha´re bäst och glöm inte .... … …. … …. //🧐
( självklart är man med i OWG March även detta år )

Senast ändrad:
Detta var svårare än vad jag trodde, men jag har gett mig fasen på att härda ut! Nästa helg står dop på schemat. Börjar redan nu fila på mitt försvarstal till frugan för val av klocka.
Hon tycker redan nu att detta är, och nu citerar jag; "Den fulaste klockan jag sett". Hade hon bara vetat vilka kval jag genomlider hade hon stöttat mig som den hjälte jag är🤣

Skämt åsido, svårigheten att hålla sig till en klocka gör att det faktiskt känns lite nyttigt. När man väl är ute på andra sidan tror jag att man kommer uppskatta sina klockor på ett helt annat sätt.

Ha en riktigt go fredag mina vänner!

20230303_072845.jpg

Tillbaka
Topp