Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eller så är du ”botad” för gott och säljer allt…;-)Detta var svårare än vad jag trodde, men jag har gett mig fasen på att härda ut! Nästa helg står dop på schemat. Börjar redan nu fila på mitt försvarstal till frugan för val av klocka.
Hon tycker redan nu att detta är, och nu citerar jag; "Den fulaste klockan jag sett". Hade hon bara vetat vilka kval jag genomlider hade hon stöttat mig som den hjälte jag är![]()
Skämt åsido, svårigheten att hålla sig till en klocka gör att det faktiskt känns lite nyttigt. När man väl är ute på andra sidan tror jag att man kommer uppskatta sina klockor på ett helt annat sätt.
Ha en riktigt go fredag mina vänner!
![]()
Eller så är du ”botad” för gott och säljer allt…;-)
Aj då. Hoppas de får rätsida på dig. Snygg jacka!! Är det orange flärpar på dragkedja?!?![]()
Går sådär. Inleder dagen på Artrocenter IdrottsskadeklinikMen fredag iaf, tackochlov! Trevlig helg!
Du kommer uppskatta resten av klockorna desto mer efter en OJ-månadHemska tanke!!!
Smyger sig den typen av ondsinta tendenser på kastar jag in handduken direkt!