Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte vad som är konstigast; snö på västkusten eller köttfärsås och potatismos. Men barns vägar äro outgrunderliga…..Slajdar in sent i tråden idag.
Har passat på att ta ledigt idagLillgrabben fyller 6år och det ska firas hela dagen.
Middagen som önskas är köttfärsås med potatismos. En kombination jag aldrig tidigare testat men det kan bli gott (och söligt)
Nä, nu ska vi tydligen ut och åka snowracer.
Peace homies!
![]()
![]()
Tack tack. Önskar detsamma!! Tog dig på orden men sitter fortfarande vid tangentbordet som du ser.![]()
Touche ! Klockan passerat 15:00 eller hur, bäste herr @RicVin. Skolka kan ju möjligen hänt när man gick i grundskolan, men det är ju några år sedan ! Vintageklockor, ja det är ju en utmaning men vissa är pålitliga som denna från 1958. Ha nu en riktigt trevlig helg. Drick gärna något gott med några år på nacken till maten eller framför brasan//![]()
Mission ON Earth - rätt ska vara rättNu kör vi Mission to Earth
![]()
Se där så det kan bli. Får skylla på att jag jag stod mitt i skogen med en glad 8 månaders valp som ivrigt ville fortsätta vår promenadMission ON Earth - rätt ska vara rättKlockbyte här och snart Gin o'clock
![]()
Inte illa, fem solar alltså!?![]()
Nästa födelsedag kanske ni får köra vidare med köttfärssås och pommes![]()
Vet inte vad som är konstigast; snö på västkusten eller köttfärsås och potatismos. Men barns vägar äro outgrunderliga…..
Avslutar veckan med VAB och Hotel Transsylvanien 4.
![]()
Trevlig helg till alla och @RicVin
Nu så!!![]()
Touche ! Klockan passerat 15:00 eller hur, bäste herr @RicVin. Skolka kan ju möjligen hänt när man gick i grundskolan, men det är ju några år sedan ! Vintageklockor, ja det är ju en utmaning men vissa är pålitliga som denna från 1958. Ha nu en riktigt trevlig helg. Drick gärna något gott med några år på nacken till maten eller framför brasan//![]()
En kände att man måste ju visa solidariet. Tyvärr är min slut nu.Snyggt!!!
Min… Singularis?!? Man köper ALLTID fler än en pava!!!En kände att man måste ju visa solidariet. Tyvärr är min slut nu.![]()