Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad fin den där är! Ångrar att jag passade på den.Trevlig helg!
![]()
Trevlig helg och glad påsk @RicVin vänner troll och sökmotorer och lilla smurfen. jag säger ut och slicka på handledare i tunnelbanan så vi når toppen någongång. Åland är stängt och vi kommer inte kunna komma in i landet, inte ens med egen båt, gränsbevakningsämbetet sitter och passar på radarn och åker ut och möter även fritidsbåtar... vet i fan hur vi ska ta oss över.
det blir rätt trist att sitta här i lgh med kontoret i sovrummet och sen knappt utanför dörren på hela dagen!
![]()
Nästan så jag önskar att ett träd eller något faller över huset så jag har en giltigt anledning att ta mig in i finska Kongo! Ska lägga lite tid på att läsa på just den punkten faktiskt
Åland.Vad är finska Kongo?
Ja, järnspisar, men det är likande väder här, vad ska man säga för att få ta sig in i Kongo? Vill ju inte dra ner någon av gamlingarna i det här...Trevlig helg klocknördar!
![]()
( @Margarinkungen , det blåser småspik och stormar i Finska Kongo idag, skönare att sitta inomhus än att utmana gränsbevakarna i rådande väderlek)
Finnarna är ju lite mer hårdnackade än mellanmjölkssvenskarna är. Bjud på lite memma och en byxvarm kosken så ska det nog ordna sig!Ja, järnspisar, men det är likande väder här, vad ska man säga för att få ta sig in i Kongo? Vill ju inte dra ner någon av gamlingarna i det här...
Nu blev man sugen att byta från länk igen, tycker de är riktigt snyggt med det bandet !Ha en förhoppningsvis frisk och skön fredag o helg
![]()