• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

RicVin’s FREDAGSTRÅD™️ 3/4 ”Nä,nu är det inte så roligt längre..”

Godmorgon. Snart påsklov!
20200403_085626.jpg

Glad fredag!

Sjukdom härjar i familjen, dock bara vanlig förkylning. Är själv hemma för vab och egna feberkänslor och snuva. Inget som liknar COViD, men nu är det ju extra känsligt och viktigt att man håller sig hemma.

Klockmässigt kör jag fliegerfriday!

B667B5EB-DC8B-4FF6-83FA-2FFC8F9577CA.jpeg

Trevlig helg och glad påsk @RicVin vänner troll och sökmotorer och lilla smurfen. jag säger ut och slicka på handledare i tunnelbanan så vi når toppen någongång. Åland är stängt och vi kommer inte kunna komma in i landet, inte ens med egen båt, gränsbevakningsämbetet sitter och passar på radarn och åker ut och möter även fritidsbåtar... vet i fan hur vi ska ta oss över.
det blir rätt trist att sitta här i lgh med kontoret i sovrummet och sen knappt utanför dörren på hela dagen!

ADD38A34-3BC9-415A-9E78-AB13A6B75F63.jpeg

Nästan så jag önskar att ett träd eller något faller över huset så jag har en giltigt anledning att ta mig in i finska Kongo! Ska lägga lite tid på att läsa på just den punkten faktiskt

Vad är finska Kongo?

Ja, man kämpar på från hemmakontoret. Man ska väl vara glad att man fortfarande har ett jobb att gå till. Dock råder här ingen stilltje. Jobbar med Kineser och där är det fullt ös kan jag säga. Lite jobbigt blir det dock, speciellt med 5 åringen hemma då förskolan hade personalbrist... "Doing my part"....
Trevlig helg!
20200403_093530.jpg

Tillbaka
Topp