Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
DAB är bra skit ju!Komma hem en fredag efter en jobbdag med aw, andra halvan är på musikal. Jag tar en fulöl i soffan.
![]()
När jag var 16 år och med i ett litet ungt mc-gäng var DAB No uno. Tror dock att de bara fanns på flaska då, eller var det plastiga Rigello som gick fort att dricka ur med ett cigarettglödshål i botten? Minnet är lite suddigt. Tysk kvalité var det i alla fall då, på 70-talet!Komma hem en fredag efter en jobbdag med aw, andra halvan är på musikal. Jag tar en fulöl i soffan.
![]()
Denna öl lever kvar från grabbhäng förra helgen när vi kollade TigerVS Mickelson. Bra ”apk” för ok öl var svaret när jag undrade frågande vad för typ av öl det är.När jag var 16 år och med i ett litet ungt mc-gäng var DAB No uno. Tror dock att de bara fanns på flaska då, eller var det plastiga Rigello som gick fort att dricka ur med ett cigarettglödshål i botten? Minnet är lite suddigt. Tysk kvalité var det i alla fall då, på 70-talet!
Funkade perfekt till lite tv-hängDAB är bra skit ju!
På det glada 70-talet bildades det ett kompakt skum. Nu är det mest lödder så det är nog inte samma öl då som nu.Denna öl lever kvar från grabbhäng förra helgen när vi kollade TigerVS Mickelson. Bra ”apk” för ok öl var svaret när jag undrade frågande vad för typ av öl det är.
Men älskar anekdoten och förringar inte min väns sätt att leva kvar i ungdomen.
Tyvärr levde jag inte på det glada 70. Men en veckas kylskåpskall DAB är väl godkändPå det glada 70-talet bildades det ett kompakt skum. Nu är det mest lödder så det är nog inte samma öl då som nu.
Det räknas!![]()
Dagens först klocka igen men nu med länk!
Inga stjärnor eller adventsstämning här inte. Grått, blåsigt och regnmen det är iaf fredag och helgen nalkas. Det ser jag fram emot! Adventsfika på söndag med halva släkten.
![]()
Självklart ska nya dinkan få göra entré i fredagstråden!
Ha en bra fredag och god helg klocksnackare![]()
God helg nötter, vänner och troll!
![]()
byta till den digitala klockan, så räknas det som ett "klockbyte"Sitter väldigt skönt på armen...
![]()
riktigt nöjd hittills.![]()
Stör mig på vridringens läge, gör om gör rätt!Vi ska klara 10!
![]()
får väl fixa det då... någon har ändrat igårStör mig på vridringens läge, gör om gör rätt!![]()